A&M TheFirstFlyRod #3

Started by Bekeerling, December 16, 2012, 17:23:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72



De grovere visseR  ;D

Het is een vrij dunne reelhouder, met dunne ringen, ziet er mooi uit.

Omdat het wat iel oogt, is mijn  idee dat iemand met kolenschoppen,
die er hard/lomp mee omgaat, de zaak misschien stukdraait.

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Freek

Oooh dat moet wel goedkomen, zo lomp zal ik er niet mee omgaan (denk ik?:p) Thanks voor de info! ik denk dat ik mijn keuze nu zeeker beter kan maken!! En Rob natuurlijk bedankt voor het aanbod, ik zit echter vaak met tijdnood dus ik denk dat ik gewoon Gerrit zijn goede woorden over de Travel aanneem;)

Freek

Ik kon het niet laten dus heb zojuist de hengel besteld met gelijk een R7 reeltje erbij, de laatste silver rood:P Heb er nu al zin in! wilde vandaag nog even vissen in de haven, #3tje met deze wind wilde niet echt.... mis ik toch mn #5-6 die bij mn vriendin ligt dus daarom direct de bestelling gedaan hahaha

Freek

Ik hoop het ook want dit is ook niks, tegenwind met een #3 :P ik denk ik probeer effies paar baars streamertjes, jahor dikke kolk, #3 zo krom als een hoepel, snoek erop van zoown 80cm, 2 meter van de kant omdat ik amper tegen de wind in kwam, 0.14mm fluorocarbon.... die had het lijntje snel doormidden en heeft mijn mooie ministreamertje gelijk meegenomen... zodra de #6 binnen is maar eens een keertje gericht op poldersnoekjes vissen!

Gerrit72


Freek, veel plezier met de 'travel'. Ben benieuwd hoe hij jou bevalt.
Wat een avontuur met die snoek  :), die had je met de travel en aangepaste montage
(dikker nylon en staallijn), wel binnen gekregen.

De travel zit in een handig klein kokertje. Waar ik ook op vis, die hengel zit standaard in mn tas.
Altijd een back-up bij de hand  ;D.
The only difference between men and boys is the price of their toys.