DAM

Started by Woen, June 24, 2012, 16:58:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72

Quote: dat oude spul is best leuk voor de sier maar om te leren nee gerrit geloof me dan trap je hem doormidden

Mijn Hardy Richard Walker Reservoir Lite werd betiteld als de slechtst gooiende hengel ooit.
(dan kan die DAM niet slechter zijn). Toch heb ik er met plezier mee staan oefenen. Na aanschaf v/e (moderne hengel voelde ik wel direct dat dit veel beter ging). Toch blijft de hengel vanwege de nostalgie en werp ik er nog met plezier mee. Technisch gezien is nieuw (soms/meestal = mooi topic onderwerp ;))) beter, dat ben ik met je eens (maar doormidden trappen NOOIT ;D). 
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Woen

Enorm goede tips en inderdaad steeds meer verwarrend.

Aankomend weekend heb ik de hengel, dan zal ik hier een topic maken.

En mijn uiteindelijke keuze zal nog even op zich laten wachten denk ik. Die shimano set bijvoorbeeld is een beetje ver weg, en ik wil een hengel op zijn minst eerst even in de hand gehad hebben voor ik die koop. Maar ik merk dat shimano goede beginners sets heeft, dan kan ik daar eens naar op zoek om te kijken wat het is.


vliegvisgek

shimano of een goedkopere versie van scierra of vision en ga zo maar door je zou vast een goed model rhon thomsen hebben maar dat weet ik niet
nogmaals weet wel dat shimano best goede hengels heeft qwa vliegvissen en zeker betaalbaar (ook slechte modelen) ja of je moet gelijk een set
aanschaffen bij een winkel die je kan testen dat is beste toch succes man ;) ;)