Snoektoer 2020, eerste aankondiging HELAAS GECANCELLED!

Started by Herman, October 07, 2020, 07:51:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Herman

Save the date!
Gert, Jo en ik zijn bezig met de voorbereidingen voor de Snoektoer 2020.
We hebben inmiddels een datum
14 november
Locatie etc nog niet bekend...
Wordt vervolgd
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

Breaking News!

A&M heeft toegezegd een 3-tal prijzen te sponsoren!
Welke dat zijn, zullen we nog gaan vertellen als de tijd daar is (blijft het ook nog een beetje spannend).
wordt vervolgd....................
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

FSCHAMP

Voor ons Belgen zal het niets worden. Nederland is code rood.   :(  >:(
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Herman

Prijzen van A&M zijn inmiddels binnen...

We zijn hard aan het denken aan een alternatieve datum gelet op de huidige Coronaperikelen...
Wordt vervolgd!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Get!em

Viswedstrijden zijn hier in de regio nog toegestaan en kunnen nog aangemeld worden. Dus zonder onderdak/lunchplek gezamenlijk kan er wel gevist worden.

Gert

Ja, klopt. Het vissen op zich is het probleem niet. Maar Jo, mede-organisator, is Belg dus voor hem is Nederland bijna een "no go". En er zijn meer mensen uit Belgie die misschien mee willen doen. En als forumdag willen we op z'n minst wel gezamenlijk lunchen. Dat kan op een parkeerplaats ook wel, maar iedereen mag dan alleen voor zichzelf wat meenemen en carpoolen is ook niet goed mogelijk.

Neemt niet weg dat iedereen vrij is om met elkaar op een locatie af te spreken natuurlijk! Maar dat wordt dan niet door "ons" georganiseerd.

Get!em

Ja, belgie - nederland is een 0-0 wedstrijd momenteel...
Ik hoor overigens net dat de wedstrijden hier ondanks het bericht dat het nog "mag", ook allemaal op onhold gezet zijn. Precies de overweging die je noemt: "niet onder de vlag van ons...." ivm de reputatieschade, ook al is de mogelijkheid er wel.

Naja, hier is het viswater net weer helemaal top in orde gemaakt (alles gemaaid), en de visstand is sinds het ontstaan van het water nu ook op peil. Dus de mogelijkheid hier is nu groot. Misschien later nog even overwegen af te gaan spreken om te gaan vissen als alle wedstrijden en bijeenkomsten blijvend op onhold gaan.



Herman

Update

Helaas zullen we deze dag moeten skippen

Hoewel het vissen op zich nog niet is verboden, het "samenscholen" wel.
Omdat dit toch een onderdeel is van de snoektoer, gaan we een nieuwe datum plannen.
Helaas zal dit in januari komend jaar worden.

Prijzen van A&M blijven gewoon van kracht bij de volgende poging!


We snappen dat jullie het jammer vinden, maar we durven het risico op dit moment niet aan (helaas).

Wordt vervolgd!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Menno_siemensma

jammer idd, maar logische beslissing in deze tijden.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Plantje


weerwolf

heb zelf net corona gehad, 1e dag dat ik mij weer normaal voel. Geloof me je zit er echt niet op te wachten om corona te krijgen. Zware 10 dagen achter de rug. Conditie naar de kloten. 2 trappen op en hijgen als een oude kerel.


Goede keuze gedaan organisatie!

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Gerrit59

Jammer organisatie, maar het is helaas niet anders. Verstandige beslissing!
Is altijd een leuk evenement, dus op naar volgend jaar!

Gerrit