Korte terugblik op de "competitie" van de Gouden Streamer

Started by Herman, March 06, 2020, 16:08:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Herman

Het leek me wel leuk om eens terug te kijken na 10 jaar Gouden Streamer.

Het eerste jaar hebben Maurice Pieper en Bert Krielaart deze competitie die geen competitie is opgezet.
Zij hebben samen gezorgd dat de eerste winnaar een prachtig doek kreeg toegestuurd.
Omdat ik (ja, de eerste winnaar) vond dat het zo'n leuk initiatief was heb ik besloten vanaf het jaar daarop de competitie door te zetten.

Ik heb daarbij het doek ter beschikking gesteld om als wisseltrofee te fungeren.
Elke winnaar krijgt van mij een kleine versie van het doek om te houden. Als je 3 keer wint mag je de grote versie houden... tot nu toe steeds een andere winnaar.

Muddler.nl heeft vanaf die tijd elke keer een set met prijsjes ter beschikking gesteld! Prachtig toch! Al 9 jaar achter elkaar!
Superblij mee natuurlijk.

Bij deze nog even een overzichtje van de 10 winnaars tot nu toe:

2011: Herman
2012: Jelle
2013: Hendri
2014: Marc
2015: Merijn
2016: Jan Damman
2017: Menno Siemensma
2018: MarkPiet
2019: Heddy Visser
2020: Sjoerd Siemensma

Ik maak me al weer op voor het volgende seizoen! Dusssss Hans van Muddler.nl.... doe je weer mee? 8)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Je bent een topper Herman! Mooi lijstje met winnaars 👍🏻
Vliegvissen is bevlogen vissen...

PdH

grtn, Peter.

sjoerd

Haha, als je naam met een M begint, heb je zie, ik statistisch gezien, een grotere kans op de  grootste vis. DUS M mannen doe je best komend seizoen.😁😁😁😁👍👍

HappyFisherman

Statistisch gezien heb je komend jaar de grootste kans om te winnen Sjoerd. Elk jaar met een winnaar is opvolgend 👍🏻
Vliegvissen is bevlogen vissen...

MichelG

Quote from: sjoerd on March 08, 2020, 15:39:57
Haha, als je naam met een M begint, heb je zie, ik statistisch gezien, een grotere kans op de  grootste vis. DUS M mannen doe je best komend seizoen.😁😁😁😁👍👍

Dat is een fijne statistiek om in mijn voordeel te hebben :-X
Dit jaar scheelde het een paar centimeter, ik hoop dat 'mijn' snoek nog een groeispurt krijgt en ik haar volgend jaar weer tegen mag komen!😁

Gert

Quote from: MichelG on March 10, 2020, 20:07:12
Dat is een fijne statistiek om in mijn voordeel te hebben :-X
Dit jaar scheelde het een paar centimeter, ik hoop dat 'mijn' snoek nog een groeispurt krijgt en ik haar volgend jaar weer tegen mag komen!😁

Bij mij scheelde het wat meer, dus ik hoop dat deze traditie zich nog een aantal jaren voortzet om ooit eens kans te kunnen maken op de overwinning  ;D

Herman

Ik heb nog een paar kleine doekjes, dus dat gaat wat mij betreft wel goed komen!
Komend najaar Hans van Muddler.nl nog maar eens een keer lief "aankijken"....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

visser

Herman ik heb de prijs mogen ontvangen
En wil jou en Hans van muddler hier voor
Weer bedanken en laat het nieuwe seizoen maar weer snel komen   
Mvgr Heddy
visser