Forumdag Ruigenhoek 14-10-17 (aka "Piepers-day")

Started by Troutbuster, August 17, 2017, 17:36:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

drefter

Zet mij er ook maar bij Jan
word wel weer eens tijd om bij Rick te vissen

Troutbuster

Mooi Martin

Je staat erbij makker!! ::goodjob::

Gr

Jan&Jan
"Petri Heil"


Arie de Vries

Ha, Jan en Jan, mooi initiatief.
Ik moet i.v.m vervoer even een slag om de arm houden, maar ben graag van de partij.
Groet, Arie

Troutbuster

Ok Arie, ::goodjob::

Ik heb je o.v.b. op de lijst gezet!

Waar moet je vandaan komen?? (wellicht is er met een van de overige deelnemers wat te regelen qua vervoer!?)

Gr

Jan&Jan
"Petri Heil"


Wilco

Heren,

Tot mijn grote spijt kan ik de 14e oktober niet. Had er graag bij willen zijn. Rick plagen is altijd grappig :)

Troutbuster

Jammer Wilco, zo gaan die dingen.

Rick plagen kan vast nog wel eens ;)

Gr

Jan

"Petri Heil"


Troutbuster

Makkers!!

Lijst aangepast, Arie de Vries heeft zich helaas afgemeld.

Over een goeie 4 weken is het zover en er kunnen nog best wat deelnemers bij hoor ;)

Ook horen wij graag of de eventuele "Oveebeetjes" eraf kunnen of niet, zodat we een (min of meer) definitieve lijst hebben.

Intussen zijn zowel Megafish en Muddler "gestrikt" voor wat leuke prijsjes (bedankt Riny en Hannus ::goodjob::)

Tot ziens op de Ruigenhoek

Gr

Jan&Jan
"Petri Heil"


PdH

Hallo jan & jan.

Duurde even maar ik kan de 14de. Dus zet mij maar op de lijst.
grtn, Peter.

Troutbuster

"Petri Heil"


Gert

#34
Ik ga morgen (21 sept) alvast oefenen op de Ruigenhoek.
Met 2 nieuwelingen in het vliegvissen - ik heb ze een paar keer werples gegeven en nu maar hopen dat ze het na morgen ook nog leuk vinden.
Wie weet kan het lijstje deelnemers binnenkort dus nog wat uitgebreid worden  ;) 

Troutbuster

Gert, dat zou mooi zijn!! ::goodjob::

Succes en we horen het wel

Jan&Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Was het wat Gert???

Laat t maar weten.


Over 2 weken is het zover makkers!! de Forumdag Ruigenhoek, en ik heb er zin an!!!

We gaan lekker binden en vissen en ik ga in ieder geval zonker streamertjes bouwen met Mink en/of Konijn op de "Matuka" style, dus wie wil aanschuiven........

's middags de gebonden streamertjes ff nat maken, kijken of "ze" het doen! ;D

Tot de 15e makkers!!!

Gr

Jan&Jan
"Petri Heil"


Gert

#37
Het was gezellig Jan ;)
Het werpen van de "nieuwe" mannen moet nog wel een stukkie beter, maar ze hebben allebei in ieder geval wel een vis op de kant gehad.
maar de 14e zullen ze niet aanschuiven ivm andere verplichtingen.

Rick van de Ruigenhoek vertelde overigens wel dat er op 14 oktober ook nog iemand anders met een man of 17 langs wil komen - ik hoop dat hij daar zelf nog even wat voor regelt :o

Marco B

Klopt Gert. Ik lees net in mijn nieuwsbrief dat op de 14e ook mensen van de 's-Gravenhaagse vliegvisclub een dagje Ruigenhoek doen.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Scaramouche

o dat vind ik wel jammer, dan sta je behoorlijk schouder aan schouder.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Jan

Jammer??
Je gaat toch voor de gezelligheid naar zo'n dag.
Lijkt me dat je voor rust en echt lekker vliegvissen niet kiest voor deze dag met gezamenlijk vissen als doel, toch ....?? :-\ ;D

Troutbuster

Makkers,

Hoe meer vliegvissende "zielen" hoe meer vreugd en daarnaast kunnen wij van Rick moeilijk verlangen dat hij z'n plas voor 16 man (waarvan 5 onder voorbehoud) afsluit voor ander publiek dan de forumdag deelnemers!?

"Onze" dag behelst, binden, vissen (beide, of het een, of het ander) en een dag afsluiting met een verloting van mooie prijzen beschikbaar gesteld dor onze sponsoren Muddler en Megafish.

Daarbij, een flinke dosis "Haagse Humor" gaat er altijd in toch?? ;D ;D

Tot de 14e

Gr

Jan&Jan
"Petri Heil"


Scaramouche

Quote from: Jan on October 01, 2017, 23:44:57
Jammer??
Je gaat toch voor de gezelligheid naar zo'n dag.
Lijkt me dat je voor rust en echt lekker vliegvissen niet kiest voor deze dag met gezamenlijk vissen als doel, toch ....?? :-\ ;D

Tja, zo heeft iedereen zijn eigen motivatie he. Ik ga voor de gezelligheid EN om een beetje normaal te kunnen vissen. Als ik alleen voor de gezelligheid ging dan nam ik niet eens een hengel mee. Als je met 30 man rond die plas staat dan is het gewoon niet leuk vissen. Ik denk dan ook dat ik maar een andere keer ga.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Gert

Quote from: Troutbuster on October 02, 2017, 08:35:32
Makkers,

Hoe meer vliegvissende "zielen" hoe meer vreugd en daarnaast kunnen wij van Rick moeilijk verlangen dat hij z'n plas voor 16 man (waarvan 5 onder voorbehoud) afsluit voor ander publiek dan de forumdag deelnemers!?

"Onze" dag behelst, binden, vissen (beide, of het een, of het ander) en een dag afsluiting met een verloting van mooie prijzen beschikbaar gesteld dor onze sponsoren Muddler en Megafish.

Daarbij, een flinke dosis "Haagse Humor" gaat er altijd in toch?? ;D ;D

Tot de 14e

Gr

Jan&Jan

Afsluiten hoeft zeker niet Jan, maar misschien zou het wel wat beter met elkaar afgestemd kunnen worden.

Aan de andere kant: misschien is er (bijna) elke zaterdag wel een grote groep, want er zijn nogal wat vliegvisclubs natuurlijk.

Het zal er vast niet minder gezellig om worden, dus laat het geen reden zijn om weg te blijven.

@Scaramouche: Je bedoelt natuurlijk "Ik denk dat ik een andere keer ook ga"  ;)   

goswit

Gravenhaagse vliegvisclub

Ach als ze Haagsehoppers meenemen is het toch niet erg.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

golddigger

Die nare hagenezen ook altijd.
Ze kunnen het bekijken.
Ik doe lekker mee met vliegvissers.nl
😆😆😆😆😆😆

Troutbuster

Makkers!!

Wil iedereen die een OVB achter zijn naam heeft, een definitieve stelling aannemen m.a.w.

wel of niet deelnemen aan de forumdag op de Ruigenhoek.

I.v.m. de verwachte drukte wil Rick graag weten wie er voor de forumdag naar de Ruigenhoek komt!

Graag z.s.m.  reply zodat wij het deelnemersaantal aan Rick door kunnen geven!

Alvast bedankt

Jan&Jan
"Petri Heil"


goswit

Tot de 15e makkers!!!                 Helaas ben ik verhinderd ,  ??? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

drefter

Normaal gesproken ben ik er bij maar ik zit met een dak lekkage van de keuken en als het nu net zo is dat het aanstaande zaterdag gewoon droog is gaat er hier een nieuw dak op en kan ik dus helaas niet komen dus er is tot nu toe nog weinig van te zeggen.
maar de kans is aanwezig dat ik er dus niet bij ben  :( :( :(