Herkenbare ingrepen moderators

Started by Plantje, March 01, 2016, 14:38:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plantje

Onder de moderators is de afspraak gemaakt dat ingrepen door moderators gekenmerkt zullen worden door schuin gedrukte tekst in de kleur blauw.
Zo is het gemakkelijk te herkennen wanneer iemand als moderator iets toevoegt aan of een actie uitvoert op een topic. Bovendien geeft het ons als moderators de kans zowel als moderator als op persoonlijke titel op een topic te reageren.

Bone F

Owee foute boel als je een "blauwtje" loopt ;D

Wilco

Quote from: Bone F on March 02, 2016, 12:21:25
Owee foute boel als je een "blauwtje" loopt ;D
Daar heb je ook nog een gradatie in. Als eerste een blauwtje lopen en de volgende stap is 2 blauwe ogen  :o

Plantje

Kijk en zo kunnen we mooi onderscheid maken tussen "Wilco die de regeltjes hanteert" en "Wilco die zijn ongezouten mening geeft" :)

maurice

Dus jullie mogen verschillende meningen hebben en uiten op het forum?

::bbq:: ::proost:: ::proost::

wh82

Quote from: Wilco on March 02, 2016, 12:46:52
Daar heb je ook nog een gradatie in. Als eerste een blauwtje lopen en de volgende stap is 2 blauwe ogen  :o
M.. dat is toch wat anders als een blauwtje lopen bij iemand met blauwe ogen.

Plantje

#6
Quote from: maurice on March 02, 2016, 16:00:12
Dus jullie mogen verschillende meningen hebben en uiten op het forum?


Natuurlijk verschillen wij ook wel eens van mening. En op persoonlijke titel kunnen Wilco en ik bijvoorbeeld anders denken over inhoudelijke zaken. De moderator kenmerken gebruiken we om de regels te handhaven en duidelijk te maken wanneer we regels handhaven

jo flyfishing

Dus wij mogen dit niet doen?

sorry hoor, kon het niet laten. je mag erop ::geweld::
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Plantje

Quote from: jo flyfishing on March 02, 2016, 16:24:27
Dus wij mogen dit niet doen?

sorry hoor, kon het niet laten. je mag erop ::geweld::
Haha! Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan. We vertrouwen daar op een dosis gbv (gezond boeren verstand) Ik heb het topic ook bewust open gelaten om eventuele vragen, zoals Maurice bijvoorbeeld stelde, te kunnen beantwoorden.

maurice

krijg je dan geen morele moeite mee?
Regels zijn toch een groot grijs gebied

en vaak is het ook de manier van lezen die voor een zogenaamde overtreding of onrust zorgt
ach zolang jullie maar geen gespleten persoonlijkheid worden zo het moeten lukken.
Lijkt me wel lastig iemand moeten waarschuwen terwijl je het met hem eens bent.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

goswit

#10
????  Okee is duidelijk.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Wilco

Heren,

Dit was meer een mededeling dat wij als moderators reageren in het blauw en geen discussiepunt.

De spelregels daar heb je je aan geconformeerd bij het aanmelden op dit forum en die zijn helder...voor de meeste mensen.
Via een pm kan je vragen stellen als iets niet duidelijk is dus......

mvg Wilco