Bling bling Pike streamer

Started by Ron, October 04, 2013, 11:19:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron


HappyFisherman

Gaat dat spul niet hopeloos in de knup zitten als je er 1 mee gevangen hebt?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Heintje Davids

Het valt denk ik wel mee Bram. Ik heb dit soort streamers in Zweden ook wel met wisselend succes gebruikt en nooit echt last gehad van de eventuele knoopjes. Er zit altijd zoveel materiaal op dat de actie toch wel behouden blijft. Moet wel zeggen dat ik er in Nederland nooit veel mee gevangen heb, maar dat kan ook aan mij liggen  :). Wel in combinatie met gewone bucktail oid zoals de streamer van Wouter in een ander topic en dan voornamelijk op donker water. Ben benieuwd of Ron of anderen andere ervaringen hebben.

HappyFisherman

Ik vroeg het me af, omdat andere plastic prøttel (EP, Congo) tijdens het vissen ook zo hopeloos in elkaar ging zitten. En ik weiger om met een zakkammetje aan de waterkant te staan ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Ron

Quote from: Heintje Davids on October 04, 2013, 13:47:07
Het valt denk ik wel mee Bram. Ik heb dit soort streamers in Zweden ook wel met wisselend succes gebruikt en nooit echt last gehad van de eventuele knoopjes. Er zit altijd zoveel materiaal op dat de actie toch wel behouden blijft. Moet wel zeggen dat ik er in Nederland nooit veel mee gevangen heb, maar dat kan ook aan mij liggen  :). Wel in combinatie met gewone bucktail oid zoals de streamer van Wouter in een ander topic en dan voornamelijk op donker water. Ben benieuwd of Ron of anderen andere ervaringen hebben.

Heintje ik heb vaker met zulke bling bling streamers gevist ook snoek mee gevangen,en dat ze in de knup raken valt best mee.

Bram ik vis ook met stramers van  conog hair maar dat raakt ook niet in de knup.