virtuele bindavond

Started by Menno_siemensma, April 15, 2020, 20:59:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Menno_siemensma

Omdat logischerwijze normale bindavonden in deze tijd niet doorgaan, hebben wij bij ons het dan maar op de virtuele tour gegooid. Morgen via webcam en skype toch een beetje samen binden met de club :) Wellicht ook een optie voor andere clubs, vooral als er leden zijn die nog niet volleerd zalmvliegen in de hand kunnen binden. Enige wat je nodig hebt is een webcam/laptop met webcam, evt een extra microfoon of gebruik de telefoon hiervoor en gebruik skype voor vergaderen. De mensen hebben geen skype zelf nodig en kunnen dan alsnog via de te sturen link meedoen.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

feragen

Goed idee.
Ik start een nieuw topic om te zien of er animo voor is op het forum.
---
The fly is the limit!

Plantje

Leuk idee! Kunnen mensen ook gewoon alcohol drinken tijdens het binden :) Je hoeft toch niet te rijden.

Menno_siemensma

#3
Dat ook! Ben net klaar met groep van 12 mensen binden, maar was wel wat intensiever dan normaal binden is. Wel heel leuk, zeker voor herhaling vatbaar. Wel wat problemen met skype en beeld geven bij mij, maar kan mijn pc zijn, ik gebruik het eigenlijk verder nooit. Ook zou een alternatief of legale versie van sparkocam handig zijn, zodat ik mijn dlsr kan gebruiken.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.