Welkom bartkoper85

Started by Vliegvissers.nl Team, December 15, 2014, 14:34:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo bartkoper85 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


bartkoper85

#1
Nou! ik ben dus Bart Koper. Woonachtig in Nieuw-Vennep en ben 29 jaar oud.
Ben al vanaf jongs af-aan een sportvisser. Als jochie voorntjes met de vaste stok, als puber op de zo groot mogelijke karpers en snoeken.
Na een aantal jaar niks te hebben gedaan met de hobby ben ik afgelopen jaar weer volop gaan vissen. Zoals velen zullen herkennen niet meer op de grootste vis, of zo groot mogelijke aantallen, maar juist met licht materiaal en dan voornamelijk op de roofvis. Ik heb een voorliefde voor baars ( op licht dropshot materiaal ).
Sinds ik op een ander forum een medeliefhebber heb gevonden ben ik erg enthousiast geraakt omtrent het vliegvissen. Diep van binnen wilde ik dit altijd al maarja waar begin je? Na alle tips om eerst eens te gaan beginnen op de voorn met licht materiaal heb ik vandaag een AM TFFR #3 aangeschaft met alle toebehoren. Ik hoop deze ergens deze week binnen te krijgen...

Oja ik moest van mijn vrouw Wouter Veuger ( ook lid van dit forum ) bedanken voor de gekmakerij en WEER een hengel erbij  :P ;D

Ik hoop dat ik wat kan leren en genieten op dit forum!
gr,

Bart

Jan Damman

Welkom hier op het forum Bart.

         ::welkom::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Beertje

Welkom op dit forum Bart. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

BV


HappyFisherman

Welkom Bart en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

Raymond

Van harte welkom, Bart!  ::welkom::

Veel plezier op dit forum en met het vliegvissen...
::wtf::

merijn1982

Welkom! En ja het zal wouter wel weer niet zijn:-) haha goed gedaan wouter!!
Tight lines!!

Bone F

Welkom Bart ennuh kijk ff op de site van VVC de Meivlieg, daar zit je redelijk dichtbij dus misschien is het wat voor je.

groeten
Frans

wouter veuger

Yo bart,welkom dan maar he!

Ik hoop dat we samen nog wat mooie vliegvisavonturen mogen beleven,maar iets zegt me dat dat wel goed komt...


Ennuhhhhhh,mevrouw koper: SORRY :-[ :P ::) :-*,maar met een beetje geluk levert het vliegvissen je een nog  een tevredenere ,liefhebbendere,attentere en meer zen voelende echtgenoot op.

Zo niet,nogmaals sorry ;D

bartkoper85

Ik voel een 'instructiehoevangikeenvoorn' aankomen... ik ga vandeweek eerst zelf is aan de smijt...


iedereen bedankt voor het warme welkom  ;D

Gerrit59

Bart,

Welkom hier!
En als ik het zo lees: het komt wel goed..........

Gerrit

Sieger

Welkom Bart... veel lees en post plezier hier....

En euh... als Wouter je kan overhalen, dan ben ik bang dat je volgend jaar om deze tijd een te kleine schuur hebt....  ;D


Sieger

bartkoper85

Quote from: Sieger on December 15, 2014, 23:16:05
Welkom Bart... veel lees en post plezier hier....

En euh... als Wouter je kan overhalen, dan ben ik bang dat je volgend jaar om deze tijd een te kleine schuur hebt....  ;D
Vermoedelijk wel want een streamer-stok gaat er volgend seizoen vast ook wel komen  ::agree::

Arie de Vries

Groet, Arie