Welkom Mark meijer

Started by Vliegvissers.nl Team, January 21, 2013, 10:08:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Mark meijer welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Canadian_Streamdance


Mark meijer

Bedankt!
Ik heb het doorgelezen ik zal nog wat persoonlijke informatie toevoegen.

Ik ben 16 jaar oud en ik woon in Duiven Gelderland ik heb nog geen vlieghengel.
Ik vis graag op roofvis met kunstaas en ik zou daar graag vliegvissen aan toe willen voegen.
Vliegvissen spreekt me aan omdat het erg veel om detail,precisie en de omgeving gaat (denk ik).
Ik ben graag in de natuur en dan natuurlijk het liefst aan het water met een hengel :D.
Dus als iemand tips heeft wat voor een hengel ik het best zou kunnen aanschaffen als beginner hoor ik het graag!
Ik zou dan het liefst gericht op baars/brasem en winde willen vissen, later wil ik dat wel uitbreiden.
Ik zal nu nog veel van de kantlijn meelezen en later als ik meer ervaring heb wat posten.

Mark

bij

Mark,

welkom hier op de site.

Sieger

Hoi Mark.... (ook) Welkom hier ;) .... en zoals gezegd; geef je ogen goed de kost.... er staat meer dan genoeg om van te leren....


Sieger

Mark meijer

Ik ben al ruim 2uur aan het lezen al heel veel geleerd :P.
Ik denk dat ik begin met een AFTMA 5  te beginnen leren werpen knopen etc. En als ik geluk heb ook nog wat moois vangen zoals een dike brasem!

Mvg mark

rena

Goede keuze Mark,
een #5 hengel van 9 voet is een allround hengel en prima om mee te leren werpen.

Succes en welkom  8)

Gerrit72



;D MARK MEIJER WELKOM  ;D

In de oude topics staat veel leerzaams.
Op dit moment is het even 'rustig', er word niet/weinig
gevist en ook niet zoveel gepost als anders.

Komt wel weer, veel succes! :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Mark meijer


tukkerrutger

Welkom, wel mazzel zeg, zo dicht bij de Rijn!

R.S.N Flyfisher


Mark meijer

Dank jullie wel.
Ik heb me eerste hengel gekregen (gratis).
Het is een arca arrow cast helaas een #6 ik had liever een #5 gehad maarja een gegeven paard niet in de benk kijken :).
Ik moet nu nog een leader(?) halen tuig heb ik al.
Ik dacht zelf aan een leader loop dat had ik gezien bij Marco Kraal op youtube.
Iemand een idee waar ik die kan bestellen of dat iemand ze zelf nog heeft?
Een andere leader vind ik ook goed die knoopen leren vind ik wel leuk.
Bedankt mark.

Sieger

Mark doe even een PB met jouw email-adres naar me, dan heb ik nog een documentje met een soort van basiscursus vliegvissen. Daar staan een heleboel begrippen etc in uitgelegd. Ook wat je waarvoor moet gebruiken.

Kan ik uiteraard ook sturen naar andere geïnteresseerden....


Sieger

tukkerrutger

#13
ik wil d'r ook wel eentje :) ik pb wel ff.
Voor Mark: http://www.amfishingtackle.nl/leader-ring-quick-link-c-109.html denk dat je die bedoeld. o w8 das de verkeerde :) deze moet het zijn: http://www.amfishingtackle.nl/leaderloop-c-81.html Kost niks.

Mark meijer

Super bedankt allemaal!
Ik hoop dat ik binnenkort alles voor elkaar heb.

Mark

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::