Welkom Rick

Started by Vliegvissers.nl Team, January 20, 2013, 21:39:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Rick welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Canadian_Streamdance


Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Rick

Hallo Heren   ( en Dames? )   ::new::

Mijn naam is Rick, 41 jaar jong en visser sinds m'n vierde levensjaar.    Ik ben inmiddels aan mijn derde vliegvis episode begonnen.
De eerste was rond m'n veertiende, in de sloten rondom de ouderlijke flat. Hier werd ik besmet met het vliegvis virus door een oudere man die al zwiepend  mooie ruisers stond te vangen..
Later werden andere visserijen interessanter, met name het karpervissen was en is nog steeds een grote passie..
Rond 2004 werd ik opnieuw enthousiast, niet in de laatste plaats door het prachtige materiaal dat ik tegenkwam. Ik ben wel echt materiaalgeil, of liever materiaalziek..
De karperspullen gingen de deur uit en er werd serieus ingeslagen. Hengels, reels, pakken, boten, het kon niet op.
Maar na een jaar lang elke week naar Oostvoorne kwam de sleur er in en kwam het karpervissen weer in beeld.  Dus daar gingen de vliegvisspullen op marktplaats..

En nu ben ik sinds een paar maanden weer aan de slag.  gelukkig had ik deze keer wat gespaard zodat de complete karperuitrusting kon blijven. Dit zorgt voor wat afwisseling zodat het allebei leuk blijft.
Wel heb ik er deze keer voor gekozen om maar 1 set aan te schaffen,  een #7.  Leuk voor de snoek, de karper en natuurlijk Oostvoorne..
Inmiddels is de set alweer geüpgraded ..  Ik dacht het wel te redden met een startset van Guideline, maar de slip van de reel was het net niet naar mijn gevoel..
Dus toch maar weer een Dutch..   En dan kan de hengel natuurlijk niet achter blijven...
En zo blijf je bezig...     ::blabla::

Gert

Welkom Rick.

Je leeft maar 1 keer???? Jij bent al aan je derde leven begonnen :D

Groet,
Gert

A{b}r{a}xa{s}

Rick, welkom op vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst :)

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

harlin

Quote from: Rick on January 21, 2013, 22:44:47
Hallo Heren   ( en Dames? )   ::new::
Dames zijn hier idd,
maar de meeste dames  lurken hier.  ::stil::

                                                                                  ::welkom::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Hilco

wat een obscene term lurken  :P

De dames preferen mee te lezen  ;D

Welkom Rick , succes met je herintreding in de vliegvisserij.


bij


Rick

Hartelijk dank voor het warme welkom...
En dames die meelezen?  Gelukkig heb ik niks te verbergen.. ::hulp::

R.S.N Flyfisher

Welkom Rick!

Karperspul nooit meer weg doen he  ;)
Heb het zaakie ook nog compleet en doe het nooit weg, wie weet ooit weer eens karperen (maar voorlopig geen geduld meer voor)

Suc6 met je 3de poging vliegvissen (3de maal is...) en veel kijk/leerplezier op het forum

Rick

Nee, nu gaat het niet meer weg..(denk ik)  Komend voorjaar gaan we gewoon weer een seizoen er tegen aan,  's nachts achter de loodhengels en overdag met de pen of korst.
En het vliegvissen doen we er gewoon tussen door. 
Beetje Oostvoorne , af en toe een keertje Eemhof.
Het is gewoon lekker om te kunnen variëren..

En ik heb inderdaad al heel wat info opgepikt in die 2 uurtjes die ik hier heb doorgebracht..