Welkom erikdenoorman

Started by Vliegvissers.nl Team, January 01, 2013, 10:16:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo erikdenoorman welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Hilco

alsof Erik zich moet nog voorstellen  :P

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

catchem

Volgens mij is het meer een welkom terug Erik.  ::welkom::

Welkom erikdenoorman
Welkom erikdenoorman

Canadian_Streamdance

 ::top:: ::welkom:: eric!! leuk!!!

Ron-O

He die Erik, leuk om je hier ook te ontmoeten. Langs de waal zie ik je niet meer, of zit je ergens anders te Peuren?? ::goodjob::

Gr, Ron-O 8)

R.S.N Flyfisher


A.de Vries sr

Hallo ErikdeNoorman, al veel van je gelezen op je eigen site, leuk je hier ook te ontmoeten

harlin

Quote from: catchem on January 01, 2013, 14:25:09
Volgens mij is het meer een welkom terug Erik.  ::welkom::

Welkom erikdenoorman
Welkom erikdenoorman

Voor de zoveelste keer,  :-X  ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Jan Bruins

Hey Noorman, welkom hier !
I don't drink water, fish f*ck in it...

Team

Mohair of wol???  met Erik altijd lol ;D ;D ;D

Ton
NUNC  AUT  NUNQUAM

Bekeerling

Welkom meneer denoorman! Leuke site heb je! Heb er al het nodige gelezen met veel plezier  :)

Canadian_Streamdance

 ::agree:: bekeerling een hele leuke site hij behoort bij mij toch al een lange tijd samen met het forum bij mijn dagelijkse  ochtend routine tegenwoordig ff laptopje open forumpie openen en de site van ericdenoorman
lekker lezen en kijken naar topics met een bakje koffie! goed begin van de dag vind ik!! ::koffie02:: ::top::

Bekeerling


catchem

Kijken kan ook zonder aanmelden, dus waarom niet ...

Team

Quote from: speycast on January 02, 2013, 17:56:06
om dat je nu als nieuweling  toch even profiel ga kijken en dan wereldbolletje aan klik  ;)

en mensen hem welkom heten en het over zijn site hebben

dus nieuwe kijkers doel bereikt 

en mocht hij posten dan alleen links naar eigen site om bezoekers er bij te krijgen ja antallen zijn belangrijk

Ik denk dat hij iedere 3 maanden kijkt of jij er nog op zit, zo ja dan verdwijnt hij weer, zo nee dan blijft hij, geintje??
Natuurlijk weten we allemaal wel hoe het werkt, maar je moet niet zo negetief zijn,
Vele vliegvissers vinden zijn site wel goed okk mensen van dit forum
NUNC  AUT  NUNQUAM

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Hilco

Niet iedereen vind Erik even aardig of deskundig..........

Zijn site ziet er boeiend uit en is ook leuk om te lezen .
De echte kenners echter zien  dingen op zijn site die volgens hen niet kloppen en dat roept irritatie op .
Gelieve hier verder niet op in te gaan !

Ik zal hem eens vragen of het steeds heractiveren van zijn account alleen is om zijn site onder de aandacht te brengen of dat het om andere redenen is .

Kunnen we het nu verder laten rusten aub. (wordt aan gewerkt)

Rossie69

#19
Dan denk ik eerder ,dat er gelult wordt, over het persoon zelf ;)



Hilco

Daar is een forum voor , voor het lullen met elkaar

Rossie69


Gerrit72




Het blijft nog steeds jouw mening, die heb je nu, maar ook bij de vorige aanmeldingen van Erik duidelijk gemaakt.
Met zo'n ontvangst,  kan ik me voorstellen dat Erik niet staat te trappelen om iets te gaan schrijven.
Ik ken Erik niet, maar het lijkt nu net of hij iets heel ergs gedaan heeft (het is toch gewoon een man met een forum dat door velen gewaardeerd wordt).
Hilco gaat ermee aan de slag, geef het een kans...
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Plantje

Zoals Hilco al subtiel aangaf: er wordt op gelet. Het is inderdaad niet de bedoeling dat mensen enkel en alleen hier hun eigen site komen promoten. Als dat het geval is gaat er wel een berichtje naar zo iemand. Mooiste uitkomst is dan natuurlijk als zo iemand besluit ook af en toe wat bij te dragen.

harlin

Waar al eerder naar is gevraagd of opmerkingen over zijn geplaatst, maar dat helpt geen moer. dus ......??

Maar er zal nu evengoed weer genoeg die richting  op, ge/typt/klikt worden ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN