Welkom grayling

Started by Vliegvissers.nl Team, March 03, 2016, 10:57:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo grayling welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


grayling

Hallo allemaal.

Ik ben grayling, zoals de naam al aangeeft vis ik het liefst op vlagzalm.
Dit doe ik het bij onze duitse buren.
De manier van vissen? Voorkeur gaat naar droog maar als het niet anders wil met de nimpf.
Ben er een die zich strikt aan de regels van het water houd waar je te gast bent.
Hierdoor vrienden en vijanden gemaakt.
Ben ook niet bang om bij het niet aan de regels houden van het stuk u daarop aantespeken en te helpen.
Bij het doden van vis doven de maximale limiet bel ik gelijk de controle.
Heb 7 jaar een huisje gehad daar en sta nu voor een aantal maanden per jaar op een camping.
De meesten zullen deze camping wel kennen.
Ik heb mooie stukken privé water ter beschikking waar buiten de eigenaar niemand vist.
Voor stekken hoeft u niet aan te kloppen deze geef ik niet prijs.
Voor gangbare info kunt u altijd vragen.
Binden doe ik ook, alleen vliegen om mee te vissen.
Soms koop ik er wat op de camping voor een 1/2 haan en een glas bier.


Mijn echte naam hou ik voor me die doet er ook niet toe aangezien hier toch veel bijnamen gebruikt worden.
Heb al wel een paar bekende namen voorbij zien komen, en die weten dan wel wie ik ben.
Foto's van vangsten hoeft u van mij ook niet te verwachten dit mede door afspraken met de water bezitters.

Raymond

Hallo grayling, een duidelijk verhaal. Het hebben van principes mag uiteraard en respect dat je er duidelijk voor uitkomt!

Welkom op dit forum en veel plezier.  ::welkom::
::wtf::

grayling

#3
Dank u.

Het is niet zo dat wanneer je na een lange tocht eindelijk tegen de avond de plek van bestemming hebt berijkt en ff een worpje op 10 maakt ik ga bellen hoor, kan me die drang voor ontspanning goed voorstellen.
Maar bij het mishandelen en het teveel meenemen van vis ben je aan de beurt.
Iedereen wil zijn visje vangen en betaald daar voor, en niemand wil dode vis zien drijven.
Ik vis en doe alleen maar aan C & R.

Zal me dit weekend even verder inlezen op het forum.
En misschien hier en daar reageren.




Arie de Vries

Hoi Grayling
Van harte welkom op het forum,
Ik houd ook wel van duidelijke taal, maar de uitdrukking:"een dorpje op 10 maken" ken ik niet.
Geen idee wat je daarmee bedoelt. Mogelijk speelt automatische spellingcorrectie je parten?
Groet, Arie

maurice

Welkom

Arie denk dat hij een worpje of 10 bedoeld.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

grayling

U hebt gelijk, moest worpje staan.

Heb de tekst aangepast.

En dank u voor het welkom heten.

gijsie20

Welkom hier Grayling!

Voor wat betreft C&R vissen en controle kunnen we elkaar de hand schudden  :)

wh82

#8
Hoi Grayling,

Welkom op het forum.

edit: verder niks gezegd. excuus.

Gr,

Wim

grayling


grayling

Beste Wim,
Als ik me voorstel zoals gevraagd word geef ik de info red,, ik voor noodzakelijk hou.
Dat is hier dis ook een stuk persoonlijkheid door middel van een paar principes die ik tijdens het vissen na leef.
Als u mij dan een Duitser vindt oke jammer dan.
Maar waarschijnlijk hebt u nog maar weinig contact gehad met Duitsers,
Ik kan u wel vertellen dat het best aardige en behulpzame mensen zijn.
Dat ik misschien anders schijf dan u tja ik schrijf wat ik denk of zo als het in me opkomt.
En daar moet u het dan maar mee doen.

U weet nu in iedergeval waar ik voor sta.
95% recht voor zijn raap politiek correcte antwoorden bestaan niet voor mij.
En 5% Visserslatijn.



Wim59

Zelden iemand zich zo voor zien stellen.
Je spreekt andere tenminste wel met U aan (overdreven, maar wel politiek correct?)

Wim59

grayling

U en Uw zie ik meer als opvoeding.
Mij is dat met de paplepel ingegoten,
Een soort van respect zeg maar.

wh82

#13
edit: was niet nodig.


maurice

#14
Tis beter dan niet voorstellen.
Hij geeft aan waar hij voor staat, mooi mee genomen.
Dat je er niet tegen kunt als iemand zijn principes vermeld jammer dan.
Maar ga niet een domme discussie maken over het fijt van principes of hoe je had moeten doen.
Misschien heeft hij wel een toevoegende waarde op het forum waar we allemaal nog wat van kunnen leren.
En misschien heb jij deze nu stopgezet omdat jij het anders zou doen en zoals ik het zie je gelijk probeert te halen.
Misschien heb je de laatste tijd wat gemist op het rustige forum en probeer je wat te starten ik weet het niet.
Weet wel dat iedereen anders inelkaar zit en dat moet je accepteren.

Grayling nogmaals welkom en bedankt voor het voorstellen.
::goodjob::

En tegen mij mag u je zeggen. ;D
::bbq:: ::proost:: ::proost::

maurice

Ohh ja en reken er maar op dat ik het zelfde zou doen.
Je viswater waar je te gast bent kapot laten maken door iemand die zich niet aan de regels houden kan is not done.

Mede hierdoor zul je stukken in de toekomst weg zien vallen of het word gewoon moeilijker om een vergunning te krijgen.

::bbq:: ::proost:: ::proost::

wh82

Je hebt gelijk Maurice. Niks gezegd. Sorry.

willemkts

hoi grayling
ook namens mij welkom op dit forum en als ik denk dat je op de camping in kyllburg staat elk jaar een paar maanden zullen we elkaar zeker een keer tegen komen denk ik,oja zodra ik weet hoe je er uit ziet haha maar ik ( en zeker nog een paar man die op kyllburg staan met een jaarplaats zijn blij met je oprechtheid en je ideen over het terug zetten van de vis
hoop dat we elkaar zullen spreken daar ,ik zal er op de opening weer bij zijn en zodra de voortent staat ( anders mag ik niet weg haha ) sta ik weer in de kyll
hoop tot ziens ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob::

grayling


Plantje

En Grayling is al weer weg van het forum. Heeft met het voorstellen al de nodige discussie veroorzaakt. Aangezien hij/zij niet meer op het forum zit sluit ik dit topic.