Maassluis 3 januari

Started by ov, January 04, 2020, 21:32:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ov

Met goede moed, 2 vismaten en een #drietje naar Maassluis geweest gisteren. Regen, aardig wat wind, maar helaas geen vis... paar uur gevist, met een cappuccino bij de Multivlaai om even op te warmen, maar buiten een paar extreem kleine tikjes op de verklikker helemaal geen leven.. bij vertrek draaide er wel nog een snoek naast een bootje, gevolgd door een flinke vlucht poging van een gros voorntjes. Van diverse vissers die in het centrum zaten of langskwamen te horen gekregen dat de vangsten abominabel waren momenteel, en dat er alleen "achterin Maasland" wat te halen viel. Maar goed, een gezellig dagje gehad, en nog een paar fraaie waad-schoenen gekocht bij Wout van Leeuwen (als je dan toch in de buurt bent..).


Plantje

Was het idee om naar de steden getrokken voorns te belagen? Ik weet niet of het daar al zo storm loopt...

Koen

zal nog wel niet koud genoeg zijn denk ik voor de voorn om de stad in te trekken.

ov

ach, het was leuk om eens in Maassluis te vissen en mochten de vangst-berichten verbeteren dan ga ik zeker nog eens langs. Ben nog aan het ontdekken en leren, dus een dag niet vangen ben ik wel gewend :) Binnenkort Oudewater ook maar eens bezoeken, hopelijk wat meer succes dan, want zo'n mooie dikke voorn is natuurlijk een fraaie beloning voor een paar uur zwiepen in de kou!