de ronde bleek

Started by jackoss, February 17, 2012, 20:56:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisgek

komt goed en dat kan naar de ronde bleek laat je weten waneer ik ga en ben er lang niet geweest(bergharen) jij staat toch niet op de foto nu he jack want die onderste komt me zo bekend voor vr gr jeroen ;D

vliegvisgek

altijd goed gezellig en bergharen vis jij met de sheak lijntjes dan weet ik wel wie je bent ook de jongen op de 2de foto ken ik ergens van maatje van nootzje meschien ken ik die ook van een forelput en jack laat je weten waneer ik ga dit weekend nog effe kool bevissen

Nootjez

Die jongen zullen jullie wel niet kennen, net als mij belg en nog maar 2 jaar actief als vliegvisser :)

vliegvisgek

toch dacht ik dat ik hem op forelvijver ergens heb gezien met vlieghengel maar goed ik ken me vergissen en hij kan ook veel op iemand lijken dubbelganger haha ;D

BV

Jack,  ideaal op die plekje hé.

Jack , Nootjez, Jeroen : als jullie op de zondag van een onpare week (bv 19 maart , 1 april etc) gaan  kom ik ook!

jackoss

Nee ik sta niet op de foto ik weet niet hoe ik die van mijn telefoon hier op de site moet zetten. Maar volgens mij was jij toen met je hele gezin in bergharen. Ik heb nog een groene streamer van je gekregen waar ik verschillende forellen mee gevangen heb. Groeten Jack.

vliegvisgek

bv komt goed en jack datt klopt neem de meiden en vrouwdaar wel eens mee naar toe speeltuintje erbij en kantine waar je goed kan zitten met slecht weer voor de dames

Nootjez

Volgens mij kan je hem enkel nog maar op DRB gezien hebben :)

En als wij naar drb gaan, is dat altijd op maandag. Mijne maat is altijd vrij maandag en ik werk in ploegen dus komt goed uit. En zalig rustig dan t.o.v. zaterdag of zondag!

Nootjez

Maandag 12 maart gaan we terug. Deze keer wat vroeger vertrekken zo dat we om 9u kunnen starten met vissen!

En nu maar buzzertjes maken :)

Vorige week dinsdag is er trouwens bruine forel en regenboog uitgezet op de ronde bleek. Zal de eetlust van de 'vaste bewoners' ook wel wat aanwakkeren!

jackoss

Leuk dat is de maandag na de gidsdag. Zondag ga ik dan naar de vliegvisbeurs in belgie. Daar kun je urenkaarten kopen voor de ronde bleek met 50% korting. En daar ga ik er dan maandag wat van opmaken misschien zien we ons daar dan. Tussen de middag bij een broodje bal.Groeten Jack. :)