overzetten

Started by Bert J., December 19, 2010, 20:40:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bert J.

Hoe zet je een topic over? Moet je de foto's allemaal opnieuw uploaden?
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Willem

Klik op bewerken, en die teks kopieër je dan gewoon. Dus de reacties kun je niet overzetten.

A{b}r{a}xa{s}

Als je een topic of bericht kopieert komen de foto's inderdaad (vaak) niet mee.
Om dat op te lossen moet je 'in' het topic kunnen, m.a.w. als er foto's bij zitten heb je beheersrechten nodig.
Dan kun je een topic selecteren, 'wijzig' kiezen en daar de tekst (incl. de goede links naar de foto's) in zijn geheel kopiëren.
Hier kun je dan een nieuw topic aanmaken, een titel kiezen en de hele zaak plakken.

Wat ik kan doen is je voor (een deel van) het oude forum beheersrechten geven, dan zou het moeten lukken.
Laat me even via een berichtje weten of dat nodig is : ik heb visite, maar kijk geregeld even bij de pc.

Bert J.

Het was meer een vraag voor als ik een topic tegen kom die ik over wil zetten.
Zal nog eens op het oude forum snuffelen.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

maurice

je kunt op het oude forum ook gewoon op Quote klikken en dan kopiëren en plakken op het nieuwe forum
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Bert J.

Ja, dan komen de foto's ook mee. Bedankt!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift