Welkom JelleWiebeZijlstra

Started by Vliegvissers.nl Team, January 20, 2021, 10:42:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo JelleWiebeZijlstra welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


JelleWiebeZijlstra

Hallo Medevissers,

Ik ben Jelle Wiebe Zijlstra en woonachtig in het hoge noorden. Ik ben 34 jaar en vis al sinds ik mij kan herinneren.
Meeste manieren van vissen beheers is wel en mijn voorkeur gaat uit naar het roofvissen.
Mijn ervaring met vliegvissen is nihil. Ik heb een poosje in Canada gewoond en daar heb ik destijds ook een vliegenhengel in zo'n set van ABU aangeschaft. Helaas door tijdgebrek en het niet onder de knie kunnen krijgen van de werptechniek hier toch maar weer van afgestapt.
De laatste tijd begon het voor mij toch wel weer aantrekkelijk te worden om hiermee op snoek te vissen. Na enkele keren met dobb daddys streamers aan de spinhengel te hebben gevist, ben ik helemaal overtuigd van de vangkracht van streamers op snoek.
Zodoende bij A&M een startersset #8 aangeschaft en hopelijk na deze koude periode nog even lekker te kunnen vissen op snoek tot aan de gesloten periode.

Dréke

Welkom Jelle Wiebe en veel plezier met snoeken, dat gaat zeker lukken met zo'n hengel

::goodjob::


Vliegvissen, een passie die nooit ophoudt

Chaisedieu

Welkom. De beste tip voor het vliegvissen wat ik je kan geven is lid te worden van een vliegvisvereniging bij je in de buurt. Veel ervaring aanwezig wat ze altijd graag met je willen delen. Je komt uit het Noorden. Er zijn er 5 om uit te kiezen. Kingfisher, VVNA, Pompemich, NNVV en de Hunzepalmer.

Cheers en succes, Marten

Herman

welkom en veel plezier gewenst!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

JelleWiebeZijlstra

Had inderdaad gezien dat de Pompemich voor mij het meest dichtbij is. Na de coronatijd mij maar eens aanmelden bij de club!

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

 ::welkom:: en veel leesplezier hier op forum.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>