fly faire

Started by Beertje, October 06, 2013, 23:20:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Dat is mooi kl^'n, geen fly fair in 2014.Ik had me er nog wel zo op verheugd.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Inderk

HUH???? waar staat dat????
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Beertje

Ik heb geen officiele bron, maar ik denk toch dat deze wel goed geinformeerd is. De boy's van "de Kingfisher" zouden het allemaal te duur gaan vinden tov de inkomsten.Het schijnt dat de VNV het gaat overnemen, maar dan in afgeslankte form. ( Zonder al die dure buitenlandse gasten).
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

De flyfair gaat niet door, maar dat over the kingfisher is gelul.


De VNV is aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om de flyfair over te nemen en neemt wel erg veel tijd voor en serieuze gevolggesprekken zijn er nog niet geweest.
The Kingfisher heeft een paar fairs vrijwiligers geleverd verder niet.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Jan Bruins

Weet iemand de echte reden waarom men niet op dezelfde voet verder wil gaan?
Zou het persoonlijk heel jammer vinden dat zo'n mooi evenement gaan doorgang meer zou vinden.
I don't drink water, fish f*ck in it...

Heintje Davids

Had het nog niet gehoord maar vind het wel jammer als het niet doorgaat. En de reden kan dus van alles zijn: te weinig vrijwilligers, te weinig bezoekers de laatste keer, te hoge vraagprijzen voor de stands, te hoge huur voor het terrein of al met al gewoon niet rendabel te maken tegen aanvaardbare kosten... bedenk het maar. Het makkelijkst is gewoon even navragen bij iemand uit de organisatie maar als het klopt blijft het zonde.

Beertje

Quote from: weerwolf on October 07, 2013, 13:50:02
De flyfair gaat niet door, maar dat over the kingfisher is gelul.


De VNV is aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om de flyfair over te nemen en neemt wel erg veel tijd voor en serieuze gevolggesprekken zijn er nog niet geweest.
The Kingfisher heeft een paar fairs vrijwiligers geleverd verder niet.
Dat het gelul is dat zal best. Ik heb ook maar iemand nageblaat. Eerlijk gezegd wist ik niet eens wie de fair organiseerde. Afgezien dat ik inderdaad daar enkele bekende mensen van de King fishers heb zien werken.
don't shoot the messager! ::sjorrie::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

#7
Zou jammer zijn, wel jammer dat er gelijk weer gewezen moet worden met dat vingertje.
Door een (betrouwbare) bron
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Beertje

Quote from: maurice on October 07, 2013, 20:49:59
Zou jammer zijn, wel jammer dat er gelijk weer gewezen moet worden met dat vingertje.
Door een (betrouwbare) bron

Er waren geen kwade bedoelingen, op de vraag van mij: "heeft iemand al wat over de fly faire gehoord ?", kwam het antwoord, "er komt geen fly faire"
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

De flyfair komt er volgend jaar niet PUNT.
Er zijn alleen nog maar informatieve gesprekken geweest met Ad Swier (de geestelijk vader van de FlyFair). De VNV onderzoekt de mogelijkheden om de fair (gedeeltelijk) over te nemen. Bezoekers aantallen vallen tegen maar dat geldt voor alle beursen. Mensen zijn een beetje beurzenmoe. Voorgaande komt trouwens uit een (zeer) betrouwbare bron


Er komt vast wel een Flyfair in 2015 maar er zijn nu nog geen concrete plannen.


@ beertje: no hard feelings, wat er geschreven werd is niet waar en dat wilde ik ff rechtzetten.











Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Jan Bruins

Hoe doen onze zuiderburen dat dan ? (FlyHappening)

Ben er 1 x geweest, mooie gezellige beurs en kost ook nog eens geen drol.

I don't drink water, fish f*ck in it...

weerwolf

Jan, het is een kleinere beurs maar er kwam wel veel volk. Niet te druk maar liep wel door. Ik denk dat de aantallen het grote verschil maakt.
En vergeet niet dat belgie kleiner is en de beurs dus ook dichterbij is!

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Nootjez

Groot verschil is denk ik ook dat de flyhappening maar om de 2 jaar doorgaat!

Jan Bruins

@ Nootjez     Nee dat is het niet, de FlyFair was ook eens in de 2 jaar.

I don't drink water, fish f*ck in it...