Frontsidefly

Started by Hidde, December 20, 2014, 08:31:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hidde

http://www.frontsidefly.com

Vliegvissen op zijn best! Vooral in scandinavie maar ook daarbuiten.
Dry or Die gaat voor mij dan met niet op maar daar lenen onze wateren zich niet altijd voor.
Maar met maten een stijgende vis spotten, bakkie Zetten en 1 iemand die vis laten aangooien onder aanwijzingen van de anderen is wel een mooie blijk van kameraadschap.
En die vissen in zulk landschap..,

MarcelN

Ja mooi he, kwam die gasten al tegen in Slovenia ::goodjob::

Hidde

#2
1 van die gasten is nog een redelijk bekende muzikant ook.. Tallest man on earth, Hup, gitaartje erbij..
Ik wil emigreren..

MarcelN

ja wie niet.....bende hier >:( als ik het geld had kocht ik 2 huisjes in Sloveniƫ, 1 om te wonen en 1 verhuur aan de Soca ofzo, dreamssss....... ::trusten::

Hidde

Huisje in zweden heb ik tot beschikking.. Nu nog inkomen.. Voor een heel gezin..

Rena

Heb een huisje in Noorwegen en woon in de natuur dicht bij een paar fijne rivieren.
Daar kun je prima droog vissen in het vliegvis seizoen, helaas is het water nu wat te hard.

..en inkomen heb ik gelukkig ook ::)

TL Peter

Hidde

Jajajajajajajajjaa , de rena glomma etc.. Steek ons ff de ogen uit..
8)
Huis van mijn ouders ligt ook prima gesitueerd wbt rivieren al zijn plekken zoals de laivvabacken nog ver weg..
Maar mag niet klagen. Dit jaar zit ik er weer een week of 3. Wel 2e kleine erbij dus zal wat minder vissen, wat vlagzalm en roding scoren zal wel lukken echter