Elzenvlieg

Started by Gert, April 22, 2012, 20:53:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

Vandaag was ik de motor alvast een beetje vakantieklaar aan het maken - en toen kreeg ik deze mooie elzenvlieg in het oog.

Meestal krijg ik ze (en alle andere denkbare vliegen) alleen maar in m'n oog onder het rijden  8)



Groet,
Gert

Sieger

Is Johan langs geweest....  ::) Mooi patroontje.....


Sieger

haasie

Zo 1 lande vandaag tijdens het vissen op mijn hand,heb er nog een foto van gemaakt.

A{b}r{a}xa{s}

Bij de Kool zaten de elzenvliegjes en bibio's er ook, maar de forel ging vandaag niet voor de droge vlieg

haasie

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on April 22, 2012, 22:17:01
Bij de Kool zaten de elzenvliegjes en bibio's er ook, maar de forel ging vandaag niet voor de droge vlieg

Grappig,bij de eemhof ving ik ze wel droog,echter aten ze ontzichtbare dingen ipv bibio's en elzenvliegen.

Rossie69

is een echte hollandse polder vlieg.
en rest van het land.

Als je nu het kopje bekijkt lijkt het net of het van herte haar is gemaakt.
is best een lummel van een vlieg.


aalbrecht

Quote from: haasie on April 22, 2012, 22:33:09
Grappig,bij de eemhof ving ik ze wel droog,echter aten ze ontzichtbare dingen ipv bibio's en elzenvliegen.
bas edward heeft er denk ik 7 gemist op droog dus deden het er wel op en ik er naar naar
vliegvissen is een passie

Zeenimf

Aalbrecht, ik heb het ook nog geprobeerd met een elzenvlieg ,maar totaal geen reactie.

Vorige weel zondag ,waren er wel kleine eendag,s vliegjes en zag je ook de zwaluwen op de vijver vliegen en die waren er nu niet.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

haasie

Quote from: aalbrecht on April 23, 2012, 08:31:51
bas edward heeft er denk ik 7 gemist op droog dus deden het er wel op en ik er naar naar

Dat zeg ik toch ook? Ik vind ze ook droog. Heb alleen het idee dat ze daar mee onnatuurlijk eten als natuurlijk   :P