Welkom Flying Dutchman

Started by Vliegvissers.nl Team, January 18, 2020, 18:29:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Flying Dutchman welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Flying Dutchman

Hai,
Ik ben Rick en heb me hier aangemeld omdat ik graag ultra light ga vissen met de vlok (dit ook eens wil proberen met een droge vlieg maar dan zonder vlieghengel) en tevens vliegen voor ultra light spinners ga bouwen.

Hopelijk kan ik hier nog veel leren .
Alvast bedankt voor de tijd en de reacties op mijn vragen. Ik zal er vast genoeg hebben.

maurice

Welkom

Vraag me af hoe je denkt te gaan vissen met de droge vlieg?
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Flying Dutchman

Het gaat met name om het lichte spin werk. Heb enkele keren met een droge vlieg gevist aan deze hengel. Ik gooi dan in en laat m met de stroom mee drijven en haal daarna in. Maar, laten we dit onderwerp maar vooral even opzij schuiven voordat het in een discussie veranderd waar ik helemaal niet op uit ben.

Ben hier vooral voor het vliegbinden en het maken van UL spinners. Wie weet kom ik ooit een van jullie aan de waterkant tegen en vat het vliegvisvirus me ook. Tot die tijd...

maurice

Het was maar een vraag❗❗❗

Maar als je wat wilt leren zou je 1 februari naar de binddag in Apeldoorn kunnen gaan.
Daar zullen er wat zijn die ervaring hebben met het vinden met spinnerblad.





::bbq:: ::proost:: ::proost::

Flying Dutchman

Goeie vraag. Ben ook niet boos hoor  ;)

Maar bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken of ik vrij kan krijgen die dag. Altijd interessant.