Vlieg van de maand april 2011 - Garnaal

Started by A{b}r{a}xa{s}, April 09, 2011, 06:28:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Een beetje aan de late kant (mijn schuld) :-[
maar eindelijk dan toch op de website....
een SVS voor het binden van een garnaal, gemaakt door Evert  ::top::

hendri

mooie svs Evert, daar ga ik eens werk van maken. super garnaal vind ik dat met die vos. denk dat die ook leuk mee zal doen op het oostvoorne.
ff een vraagje, dat roodbruine vossenhaar wat jij heb, is dat geverfd? zo donker heb ik nog geen vossenhaar gezien namelijk.

mrproper

Geef mij de Hollandse maar .!  ;D die is lekkerder als die van Evert ( alhoewel daar sommige vissen anders over denken )  ;D

Mooi gemaakt hoor.

Arno

Bedoel je die Hollandse garnalen die je voor de kust van Denemarken vangt wiiliam???

Gr Arno

mrproper


Rossie69

zijn geimigreerde hollandse buitenlanders ;)

Evert puik werk.

kom ik ook is van die vos af haahahha

Rossie69

owja nou heb nog een leuk staartje hangen van een vos.
ga daar vannavond is mee stoeien.


Patrick(WF)

Mooie garnaal Evert, moet er toch maar eens serieus mee
bezig gaan, want heb hier ook nog een bult vos liggen.
Thanx voor de SVS
Groet Patrick

vliegvisgek

ga er zekers een paar maken voor denemarken mooi hoor :P

HappyFisherman

Vorige week in Roosendaal geweest bij Bas om een uit te proberen hengel op te halen en daarbij heeft ie me direct voorzien van een tas vol bindspul. Een mooi stukkie vos er bij en vanmiddag een paar garnalen gebonden. Mooi spul en erg leuk om die dinge te strikken :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Omdat je het zo lief vraagt :D




Iets andere kleuren, het lijfje is van arctic fox en het dekschild is van eekhoorn, want die kleur vond ik mooier dan de vos die ik heb...

De ondervacht van de vos heb ik als dubbing gebruikt en da's echt heerlijk spul :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

ben benieuwd wat voor vis er in gaat happen

HappyFisherman

Net nr 3 geprobeerd en die is al weer stukken beter gelukt (vind ik zelf :)). Heb een kortere steel gebruikt dus iets minder lange body, de haren in de body ook minder lang gehouden en ik heb bij het haakoog 2 puntjes van een indian hackleveer ingebonden als staartje en da's wel geinig.
Morgen de foto's wel, nu eerst voetbal kijken en  ::proost::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Da's idd een stuk voller, zal m'n dubbinglus eens wat voller gooien :D Was van plan om wat te schilderen in m'n slaapkamer, maar die garnalen zijn verslavend HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

johannes

hele lekkere garnaal (vind de zeeforel dan)

wat als variatie of bij kleinere ook kan is om tijdens het binden van de body alle lange haren er uit te trekken en deze te gebruiken als dekschilt.

kleur grijs is ook lekker

hendri

mooie garnaaltjes bram. zijn ze voor het ovm bedoelt? 8)

HappyFisherman

Ik had eerder Reutum in de gedachten, maar op het OVM zou het ook wel kunnen :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

gaat lekker jah.

heb je al vos dan hahaha.

over dubbing lus gesproken,mn tol is uit mekaar gedonderd.
was wel gehecht aan dat dingutje.


HappyFisherman

Gisteravond is me nog een nieuw idee binnengeschoten. Zal vanmiddag/vanavond ff gaan strikken en een fotootje posten ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Onverzwaarde garnalen met Booby oogjes ;D


Had nog booby tubes liggen, maar deze zijn al wat aan de kleine kant. Met grotere ogen stijgt ie ook beter denk ik en als je dit aan een zinklijntje vist "zwemt" ie net als een echte garnaal (maar dan andersom HAHA)!

Deze heb ik nog even wit gelaten, zodat ze wat duidelijker te zien zijn, maar je kunt ze uiteraard elke kleur geven die je wilt met promarkers...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

dus toch een zinklijn bram?? ;)
wel goed bedacht hoor!

HappyFisherman

Ja, voor een tientje bij A&M gehaald. Kan ik mij geen buil aan vallen. Nog niet mee gevist, maar het zit al wel op een reeltje.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

A&M???? H&M ken ik wel. :D
maar daar kun je idd geen buil aan vallen, booby's knuppen voor 2 okt! 8)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...