Welkom Twan

Started by Vliegvissers.nl Team, November 17, 2013, 20:20:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Twan welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


gijsie20


Twan

Dank voor dit hartelijke ontvangst. Er werden mij een aantal vragen gesteld om mezelf te introduceren op dit forum:

Wie ben je?
Twan Croonen

Hoe oud ben je?
28


Waar kom je vandaan?
Afferden (gld)

Waarom meld je je aan bij het forum van Vliegvissers.nl?
Nieuwe ontwikkelingen te volgen en kennis op doen m.b.t. vliegvissen en me nuttig mengen in discussies.

Wat is je niveau op het gebied van (vlieg)vissen?
Lastig in te schatten. Ik denk dat ik een gevorderde beginner ben  :)

Verder info:
Ik ben pas sinds kort begonnen met het vliegvissen. +/- 1,5 jaar geleden. Afgelopen keer weten te plaatsen voor het NK en als team 5de geworden. Ik zelf ben iemand die vrij divers vist, met betrekking tot de verschillende visserijen (feederen/snoeken (werp/vlieghengel)/snoekbaarzen(boot/bellyboot/kant)/karperen/vliegvissen/etc.)
Ik neig de laatste tijd steeds meer naar de vlieghengel (verslavend??). Met de vlieghengel afgelopen jaar te vinden bij de kool/eemhof/ronde bleek/ovm/bergharen/(gister toevallig ruigenhoek) + nog wat putten. Afgelopen jaar ook op de kyll en de ourthe geweest en op de cetina in Kroatie, en volgend jaar naar Noorwegen!!

Jullie zullen mij in het vervolg vaker gaan tegen komen op dit forum  ;)

merijn1982

Tight lines!!

HappyFisherman

Welkom en veel plezier hier Twan.
Vliegvissen is bevlogen vissen...