Biocraft setje

Started by kvb, December 16, 2011, 12:31:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kvb

Hallo ,

in andere topic was ik op zoek naar een 3 lijntje , maar kwam vandaag volgend setje tegen , is misschien makkelijker om mee te starten;

Biocraft 8ft6  #5 (FB865 is code die op de hengel staat)
Reel  Biocraft XT  LA56
Gele lijn op de reel , met leader en vlieg

Startensklaar dus , hengel heeft duidelijk meer ruggegraat dan mijn 3/4tje

Is een paar keer gebruikt , prijs is 179euro

Interessant of niet ?

weerwolf

volgens mij is dit een hengel van de goedkope series.  De reel is een hele fijne reel, niet licht maar wel heel goed. Ik heb er zelf een paar in de 3/4 klasse

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Gert

Is inderdaad een fijn reeltje. Maar "een gele lijn" is nou niet echt info waar we zo een oordeel over kunnen geven :o
Je moet er maar op hopen dat het een goed op elkaar afgestemd setje is (ook al is dat voor een groot deel persoonlijk), en dat het niet goedkope "zooi" is met een vrij prijzig reeltje.

Groet,
Gert

kvb

#3
set is in nieuwstaat , staat in de winkel  tussen de andere hengels .

FB865 is de hengelcode , bruin/olijfgroene blank waarvan enkel de eerste 40cm glimmend is , de rest is mat
is 2 delig

Hier staat ie (pdf file);      http://www.ragot.fr/images/catalogue-pdf/shimano-cannes-biocraft.pdf

en wat betreft de gele lijn , heb ik niet naar gevraagd , was net voor sluitingstijd , maar ze verkopen daar lijnen van Vision,Biocraft en Airflo

Inderk

Zo'n biocraft hengel heb ik in een #4 versie, prima stokkie, heb hem ooit in een aanbieding gekocht voor ongeveer €50,-- nieuw zou die rond de 90 á 100 moeten kosten.

Dus ik weet het niet wat je er mee aan moet, enkele keren gebruikt........
hengel nieuwprijs 90 euro, reel nieuwprijs ......? Lijn nieuwprijs.......?

Als je de andere prijzen weet, dan kan je de afweging maken of je het doet.
OP zich hengel en reel niets mis mee, prima spul.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


kvb

#5
is om voorn en baars te vangen , mogelijks ook een platten of winde , of een vijver vanaf de oever
heb in een andere winkel trouwens een 4piece Snowbee Diamond2 gezien, #6 , 9ft , vond ik ook wel leuke hengel , iets meer ruggegraat , mss fijner om te leren
werpen?

kvb

idd was in Gent , ben deze week nog eens gaan kijken en was al verkocht

jelle

toch was het wel een mooie set om mee te beginnen
vraag daar eens of ze nog een set hebben
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens