afspraak

Started by rene130471, January 18, 2014, 21:42:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rene130471

 ::new:: hallo ik ben rene arts 42 jr oud en kom uit uden sinds een half jaar ben ik aan het vliegvissen het liefst op snoek ook ben ik in het bezit van een bb wat ik mij nu afvraag
is het mogelijk om eens een keer met iemand te gaan vliegvissen het liefst uit de regio maar anders kan ook natuurlijk ik sta voor alles open iemand die mij wat tips bij kan brengen
en anders wel voor de gezelligheid alleen is ook maar alleen ik zit ook regelmatig op het roofvisforum daar hebben ze een toppic roofvis/afspraak vismaat gezocht misschien een idee voor dit forum lijkt me leuk om eens een keer met iemand af te spreken bvd rene

Nol78

Hoi Rene,

Als eerste welkom en als tweede zo`n sectie is er welnamelijk:

Vistripjes

Gr Nol

Arie de Vries

hoi Rene
van harte welkom hier
Groet, Arie

A{b}r{a}xa{s}

Welkom op Vliegvissers.nl :)

Streameren is niet echt 'mijn ding', maar als je eens op witvis wilt vissen ben je altijd welkom om een dagje in Roosendaal te komen vissen.

rene130471

Quote from: Arie de Vries on January 18, 2014, 21:48:26
hoi Rene
van harte welkom hier
oke nol dank je en sorry deze had ik even niet gezien

Plantje

Moet goed komen. Uden is niet meer echt mijn regio, maar dit gaat je vast wel lukken!

FSCHAMP

Rene welkom op het forum, je gaat hier zeker geholpen worden.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Beertje

Welkom Rene, Dat moet vast wel lukken.Er is vast wel een vliegvissende Brabo die je daar bij kan helpen.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Huib

hallo,