CTS blanks

Started by j.klopper, July 25, 2015, 18:39:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

j.klopper

iemand ervaring met de zwaardere versies hier van?Zit te denken aan een 9 of 10 ft #8 voor de zeebaars en snoek.
De Loop Cross hengels zijn zeer goed maar wel prijzig.Komen die cts blanks hier een beetje in de buurt?

weerwolf

ik ken de loop hengels weer niet maar zweer bij CTS, Neem even contact op met Martin de Vries van Alfarodbuilding hij heeft de blanks en demo hengels

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

merijn1982

Ik heb een #2 van cts. Erg fijne hengel. Maar zwaardere klasse kan ik niks over zeggen... wel heb ik laatst bij dyckers geworpen met de de nieuwe 10' #8. En voor zover het telt vind ik het een fantastische hengel. Helaas door zijn prijs voor mij onbereikbaar. Maar het is droom van een hengel!!! als ik het geld er voor had kocht ik 'm!
Tight lines!!

Nootjez

Ik heb drie zelf gebouwde CTS Blanks, 10 voet #4, #6 en #7.
Kan alleen maar positief zijn over de kwaliteit. De Loop heb ik nog nooit mee geworpen.


maurice

Alle 2 goed
Heb met  loop en de cts gevist en maakte voor mij niet uit ik ben toch een smieter wat dat betreft.
Sexyloops zou je het verschil zo kunnen zeggen.
Hij bouwt nu zelf alles op CTS dus moet het wel goed zijn.   ;)
::bbq:: ::proost:: ::proost::

p.forel

#5
Loop maakt goede hengels al is de cross serie wel een hengel waar je twee lijn klasse bij moet tellen vanaf   aftma 5.
Cross 3# en 4# 1klasse

In de prijs klasse van Loop cross zijn er vele hengels die aan jou eisen voldoen

j.klopper

ok,klinkt goed allemaal.Bedankt voor de reacties.