Vangsten van het seizoen 2017

Started by Menno_siemensma, January 04, 2017, 09:08:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Plantje


iMarco

Mooooi! lekker gevangen!


Instagram: imarco76
Sent from Tapatalk

sjoerd

Als ze al paaien, dan bijten ze niet

sjoerd


Mike

Hoi OlafB,

Weet je dat je helemaal niet in of bij een vistrap mag vissen ?
Het verschilt soms per locatie maar je moet daar meestal minimaal 75 m bij vandaan blijven.
Je riskeert een behoorlijke bekeuring wanneer je daar gaat vissen.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Gerrit59

Schitterende post Menno!

Gerrit

Menno_siemensma

Quote from: Mike on March 30, 2017, 23:26:07
Hoi OlafB,

Weet je dat je helemaal niet in of bij een vistrap mag vissen ?
Het verschilt soms per locatie maar je moet daar meestal minimaal 75 m bij vandaan blijven.
Je riskeert een behoorlijke bekeuring wanneer je daar gaat vissen.
waar heeft hij het over een vistrap? Ik zie dat hij wel in een kribvak heeft gevist maar dat is niet hetzelfde....
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

OlafB

@menno ik heb de post maar even verwijderd want mocht er blijkbaar niet vissen. Geen zin om dan eventueel problemen te krijgen ofzo   :-\ Was in ieder geval wel mooi om alle windes te zien paaien daar :) Klein stukje film: https://www.youtube.com/watch?v=TgBZVShy5Uk

Menno_siemensma

Quote from: OlafB on March 31, 2017, 14:08:53
@menno ik heb de post maar even verwijderd want mocht er blijkbaar niet vissen. Geen zin om dan eventueel problemen te krijgen ofzo   :-\ Was in ieder geval wel mooi om alle windes te zien paaien daar :) Klein stukje film:
ah ok, ja vistrappen zijn verzamelplekken en regelgeving geeft aan dat je daar ruim vanaf moet staan, blijkbaar 75m. Filmen mag uiteraard wel :)
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

OlafB

#184
Gister met de droge vlieg op winde geprobeerd op de IJssel, SUPER SPANNEND!! Niks gevangen helaas maar 2 keer een geinteresseerde (1 keer misgeslagen 1 keer geen goede take) en best wat leven dus ik heb me vermaakt,de eerste echte vis komt steeds dichterbij :)

iMarco

Mooi Olaf! Ben ook even wezen kijken in de ijssel maar geen actie gezien vanavond.


Instagram: imarco76
Sent from Tapatalk

looland

Vandaag mijn PR brasem aangescherpt. Normaal meet ik ze nooit, maar had nu toevallig een meetlintje bij me . 55 cm op m'n #3

sjoerd

en nu op naar de 60plussers haha die zag ik gisteren in grote scholen zwemmen maar nog niet erg actief. water iets warmer en dan feest...

FSCHAMP

Twee weken terug op een Duits riviertje wist ik deze te landen. Een mooie beek van net geen 60 cm.  Ik had er al veel 40 plussers gevangen en een regenboog van 50 cm.  Ik wist wel dat er nog groter rond zwommen omdat mijn broer er twee jaar terug eentje van 59 cm had gevangen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Scaramouche

Wat een geweldige vis, Gino!  ::goodjob::
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Gerrit59

Dat is een mooie Gino!

Gerrit

guidogast

::agree::

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

Dat vond ik ook en daarom wou ik hem met jullie delen
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Menno_siemensma

Even voor het eten kijken, net wat zon erbij, oppassen met je schaduw... Dan de eerste worp gelijk een pakken! Dan weg willen gaan, toch nog even op die die grote aankomende schaduwen werpen. Nadat de grote (natuurlijk) de vlieg negeert schiet de lijn toch weg. Nr. 2 is ook gehaakt. Machtig mooi en beresterk!





Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

HappyFisherman

Potverdorie Menno! Mooi man!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Adnan

Mooie vissen zeg. Goed gedaan!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gerrit59


Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

sjoerd

Terwijl zoon Menno er mooie  karpers uithaalde moest ik mij behelpen met de "platten". Ze waren al druk aan het paaien maar een aantal wilden toch nog wel de vlieg hebben. Kneiters van vloermatten van vaak meer dan 60 cm. oja de squirmyworm deed het ook lekker. Haakte er zelfs van de week nog een snoek mee die de worm van de oppervlakte griste. Wel een magere hongerige snoek van tegen de 80 cm. schoot uit mijn hand bij de landing, dus geen plaatje.