Gezocht. wf 5 lijntje

Started by ivar van Leeuwen, May 17, 2012, 09:25:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisgek

ja patrick vraagt om allerlij spullen krijgt ze ook nog en laat niks meer horen slim toch  ;D ;D ;D ;D

Johan

Is er dan nog iemand die mij met 100000 euro wil sponseren?
ik zal jullie ook heeeeeeeel erg dankbaar zijn echt waar 8)

johan

Rossie69

als ik het had,dan was ik sponsor van je ;)

Maurice jij kan toch ook wel een streamer binden hahaha.


maurice

 ::vinger::

alleen voor bijzondere gevallen ;)
::bbq:: ::proost:: ::proost::

vliegvisgek

 ;D ;D ;D ;D ;D gezocht sage xp niet te duur  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Gert

Die zijn ALTIJD te duur  ;D ;D ;D ;D ;D

HappyFisherman

Jullie kunnen elkaar mooi gaan sponsoren:
Ruilactie!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

peter

HaHa  Maurice Bent ikke BIJZONDER genoeg???????????
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Patrick(WF)

Quote from: vliegvisgek on May 23, 2012, 12:26:57
ja patrick vraagt om allerlij spullen krijgt ze ook nog en laat niks meer horen slim toch  ;D ;D ;D ;D

Zo hebben we er al een paar gehad hier he. Ik reageer er al niet eens op. Wil iedereen wel
helpen hoor, maar als ze beginnen met IK WIL en het liefst VOOR NIKS zonder zich eerst
knap voor te stellen hier op t forum, dan haak ik af hoor.
Pa kon wel 300 Eu neertikken voor een Karperstok maar wil geen 15 EU neerleggen om een
lijntje aan te schaffen voor z'n zoontje. Vreemd verhaal.
Groet Patrick

Patrick(WF)

#34
Op snoekhoekforum zit ie ook.!

Geplaatst: 13 Jul 2011 14:10 "Hallo ik ben ivar van leeuwen ben 13 en een half " idd ook uit Wilnis.
Maar hier op t forum is ie nog maar 11  >:(
Groet Patrick

Herman

tja, sommige mensen worden ouder andere niet........
eenuh wat betreft verzendingen? Ik ben al een poosje aan het wachten op een zending uit Duitsland van Heger.... heeft t een dikke week voor de derde keer! opgestuurd.... Nog een paar dagen wachten en dan toch maar geld terugvragen. Zo zie je maar weer, niet elke zending hoeft aan te komen.
Wel apart dat t na het gedoe met TNT behoorlijk vaak mis gaat tegenwoordig...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Hebben we met z'n allen zo ons best gedaan om van tijd een absoluut begrip te maken, zijn d'r nog steeds mensen die het niet snappen ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

Quote from: Patrick(WF) on May 24, 2012, 09:42:20
Op snoekhoekforum zit ie ook.!

Geplaatst: 13 Jul 2011 14:10 "Hallo ik ben ivar van leeuwen ben 13 en een half " idd ook uit Wilnis.
Maar hier op t forum is ie nog maar 11  >:(

Bedankt Patrick voor deze info, ik heb net het reeltje + lijntje ingepakt om te gaan versturen, ( had nog niet eerder tijd gehad daarvoor ) maar na deze info pakken we het weer uit en gaat het terug de kast in.
Vond het al zo vreemd dat hij  Jeroen nog niet eens bedankt voor de backing en leaders.

De eerstvolgende onbekende die ik ga helpen zal ik toch eerst persoonlijk moeten ontmoeten.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Useless

Een naam als Ivar van Leeuwen zal niet zo heel veel voorkomen en als je deze naam even googled kom je alleen volwassenen tegen. Ook op het roofvisforum overigens en aan de postings en de daarbij behorende manier van schrijven kun je eigenlijk al aflezen dat je hier met een volwassene te maken hebt.
Ook hetgene hier geschreven is maakt op mij de indruk van iemand die zich veel jonger voordoet dan hij of zij eigenlijk is.
Het lijkt er verdacht veel op dat je hier te maken hebt met iemand die zich voordoet als een kind maar goed, schijn bedriegt, dus je weet het nooit helemaal zeker.
Iemand helpen is altijd goed maar een hele enkele keer ga je daarmee helaas op "je bek".
Zag een tijd geleden de hengel te koop staan op marktplaats en later ook op deze site die ik kort daarvoor aan iemand cadeau had gedaan. Komt gelukkig maar heel zelden voor. De meesten zijn gewoon blij als ze worden geholpen maar een hele enkele keer zit er wel eens een rotte appel tussen. Altijd jammer maar het zijn gelukkig uitzonderingen.

Arno

die zien we nooit meer terug??!!!!

Gr Arno

vliegvisgek

ja backing leaders en wat mooie extra vliegen 50 stuks nu erbij en een vliegendoos oja 4,80 verzending  :-[ :-[

;D ;D ;D ;D maar goed de volgende die we sponseren met vliegen of wat dan ook word op forum dag ofzo of langs laten komen :P :P :P

Raymond

Hahaha, ja dan vallen je toch spontaan de schoenen uit, als je dit verhaal leest...;D
::wtf::

HappyFisherman

Vraag ik me wel af of dat adres wel klopt. (telefoongids.nl ;D )
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

maakt niet uit heb nu toch geen schoenen aan te warm hier 29 graden apeldoorn,
en volgende keer opletten tja ,
het is nu eenmaal zo  ;)

ivar van Leeuwen

#44
posting gewist

bij

Quote from: Arno on May 24, 2012, 12:56:12
die zien we nooit meer terug??!!!!

Gr Arno

Hij kan altijd nog terugkeren als Jan de Vries o.i.d., daar zijn er volgens mij wel veel van.


vliegvisgek

#46
maar waarom zielig wij schooien nergens om en dan doe je zo slimme jongen paar regels terug bendankt hij me voor zijn spullen zegt dat de nieuwe niet eens aangekomen zijn en nu kunnen we allemaal doodvallen


Oke ik geef me adres gewoon in dit topic. ivar oh wat ben je dom staat overal jongen slim hoor maar goed

bij

Quote from: vliegvisgek on May 17, 2012, 10:51:19
heb in al de jaren veel besteld zowel uit america en nl heb altijd mijn bestellingen binnen gehad met paypal is het verzekers tegen verlies anders zul je naar winkle in de buurt moeten gaan ivar  ???

Wij bestellen ook diverse spullen, duitsland engeland, Hong Kong komt allemaal aan. Zelfs een stapelbed in Duitsland besteld een aangekomen verzendkosten slechts 45 euro daar kan ik niet voor rijden.


hannus

dan toch nog maar een duit van mij in het zakje;
ik ben ongeveer 3 "Ivarren" geleden gestopt met het matsen van dit soort gevallen, en we hebben er al wat gehad.
Het blijkt gewoon niet te kunnen!
Ik wens ieder een mooie Pinkster,
groet,
Hans.

ivar van Leeuwen

#49
posting gewist