Welkom marco.lenting

Started by Vliegvissers.nl Team, February 22, 2012, 19:09:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo marco.lenting welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


A{b}r{a}xa{s}

Marco, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst :)

forel


Plantje

Welkom Marco! Veel plezier!

Zeenimf


Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

marco.lenting

Hey , wat leuk al die welkoms berichtjes .
Ik had echt geen idee dat ik zo snel al betrokken zou zijn.

Ik ben al heel lang fanatiek visser , beoefen nagenoeg alle technieken.
De laatste jaren hou ik mijzelf veel bezig met het knutselen van kunstaas .
met name zelf maken van spinners ,spinnerbaits  lepels , allerlei loodkoppen en shadmontages.
Als iemand iets nodig heeft , ik heb zo`n 20 verschillende loodmallen en kan alles in een hoop kleuren poedercoaten .
Ik heb heel succesvol gevist met zelf gemaakte streamers , die op een 3 gram loodkop maak met zonkerstrip en bucktail.
Toen ik daarvan intussen een veel te groot assortiment had opgebouwd , ben ik begonnen met vliegbinden.
Ik ben begonnen met snoekstreamers , waarvoor ik het werpen mijn mijn 8/9 hengel nog steeds niet goed onder de knie heb.
Intussen ben ik volop aan het binden van forel streamertjes , nimfen , droge en natte vliegen.
Ik heb ook een leuke online shop gevonden voor bindmaterialen in Polen ,http://www.bogdangawlik.pl/.
Ik weet niet of jullie hun kennen , maar site is in engels en in euro`s , en vergeleken met wat ik verder op internet vind , erg goedkoop.
Bij mijn  eerste bestelling had ik wat twijfels , maar inmiddels 4 x besteld en iedere keer keurig na een paar dagen de spullen ontvangen.

Ik ga op dit forum eens lekker zoeken naar informatie en leuke bindpatronen.

Nogmaal bedankt voor het leuke welkom .

Groet,

Marco Lenting

Beertje

Welkom Marco. Dit bedrijf uit Polen kennen de meesten op dit forum wel.Ik heb er een vice gekocht en c.a.
€50 a 60 bespaart.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Hilco

leuk Marco, wat invloed uit andere vismethodieken is altijd leuk.

vaak liggen de gebruikte technieken zo dicht bij elkaar............

laat maar flink van je horen!!

Inderk

Ha die Marco!
Welkom hier.
Leuk dat je je even voorstelt!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit