Aankondiging Forumdag Baggelhuizen 2016

Started by Inderk, January 18, 2016, 21:11:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron

Quote from: maurice on March 07, 2016, 19:18:55
Goeie regeling Ron, kan ik goed mee leven.
::goodjob::

Ps: zinklijn is ook geregeld.

Helemaal top Maurice ik ben al bezig met het maken van de goede streamers voor die dag   :)

Marco B

Quote from: maurice on March 07, 2016, 18:55:42
Gelukkig sta jij niet naast me, vorige keer pikte je ze allemaal voor mijn neus weg.
Heb er toen zelf maar 2 op MarcoB zijn stek.

Maar ik heb er nog niet geblanckt

Kom dit keer met de BB, dus je bent weer van harte welkom om mijn stek in te pikken Maurice :)
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Gerrit59

Quote from: Ron on March 07, 2016, 19:23:06
Helemaal top Maurice ik ben al bezig met het maken van de goede streamers voor die dag   :)

Jij hebt een knappe vooruitziende blik voor die dag Ron :) :)
Ik weet nog steeds niet of ik die dag kan, maar licht even een tipje van de sluier op dan probeer ik er alvast een te binden :)
Is een zinklijn trouwens een must? Als dat zo is kan ik wel thuis blijven, want die heb ik niet.

Gerrit

Ron

Quote from: Gerrit59 on March 07, 2016, 22:16:49
Jij hebt een knappe vooruitziende blik voor die dag Ron :) :)
Ik weet nog steeds niet of ik die dag kan, maar licht even een tipje van de sluier op dan probeer ik er alvast een te binden :)
Is een zinklijn trouwens een must? Als dat zo is kan ik wel thuis blijven, want die heb ik niet.

Gerrit

Gerrit een sinklijn is geen must, wat het altijd wel doet op baggel zijn zwarte streamers verzwaart met 3mm tungsten en blob,s doen het ook maar daar voor heb je wel een
Sinklijn nodig

Wilco

Ik moet helaas constateren dat ik niet aanwezig kan zijn. Dubbele agenda en daar baal ik wel van.grgrgrgrgr ::sjorrie::

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan_Smeijers

@Henk, zet mij er ook maar bij incl BB  :D
Gr. Jan


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Wilco

Quote from: maurice on March 08, 2016, 08:41:57
Jammer Wilco.

Ik had je ook graag zien dobberen op de plas en al die steentjes ontduiken en boilies vangen maar helaas.

maurice

maar ik heb Ron mijn beschermengel voor die dag als gids.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Joost S.

Jammer dat het zo een end rijden is. Laat hem even schieten.

Veel plezier iedereen!

Rossie69


Robinksy

Henk,

Heb je nog een plekje beschikbaar. Inclusief BB?

Groet,
Robin

Inderk

Jammer Wilco!
Hoop dat je volgend jaar er wel weer bij bent.

Robinsky, natuurlijk is er een plekkie voor jou beschikbaar
Ik zet je er bij
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Jan_Smeijers

Gr. Jan


Joost S.

Quote from: Rossie69 on March 08, 2016, 16:05:45
mooi rustig

Nou, dat zal het verschil niet maken, ben vrij rustig met een hengel in de hand.

Maar ben blij dat u gerustgesteld bent, ;-).

Ps... Zo rustig is het toch niet? 20 man al.

Arie de Vries

Straks maar es kijken of er nog vis zit, afgelopen zondag was het maar moeizaam, al kun je ze eigenlijk overal wel aan vangen, buzzers, nimfen, streamers en zelfs een aanbeet gehad op een Klinkhamer. Maar je moet echt op zoek naar de vis.
Water staat erg hoog, je kunt niet droog rond de plas lopen momenteel.
Voor de vissers zonder bellyboat betekent dat dat ze meer nog dan anders met bomen en struiken rond de plas rekening moeten houden.
Maar er wordt droog weer voorspeld dus mogelijk zakt het waterpeil de komende dagen nog wat en valt het mee.
Groet, Arie

Marco B

Moet helaas toch afhaken Henk. Heb geen zin dat die Maurice weer iedere keer op mijn stek vist :)

Nee, flauwekul. Ik kan onverwacht die dag met mijn oude vismaatje(s) een dagje de polder in en ik zie of speek ze tegenwoordig te veel te weinig dus wil deze kans niet voorbij laten gaan!

Veel plezier allemaal en ik zie de foto's wel.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Rossie69

ik kom op de fiets.
met duitse helm twijfel van de kleur oranje of zwart.

Arie de Vries

Dan kom je langs Bovensmilde Henk, kun je mij mooi oppikken, fietsen we samen :)
Groet, Arie

John

Haal je wel op Henk. Ff contact via PB.


Groet,

John

hendri

helaas ik kan niet, ik had de hoop om iedergeval de ochtend nog te komen. maar ik ga het niet redden. dus streep mij maar weer door. sorry.
voor de gene die wel gaan, veel plezier en geniet van een mooie visdag met zn allen.


Johan H

Hallo Henk,
Heeft wat voeten in de aarde gehad , maar het is me gelukt ik ben vrij dus zet me maar op de lijst.
Het is mijn eerste keer dus ben erg benieuwd

Johan Huitema

Red Tag

Hoi Henk

Dit is zeker alleen voor leden ??

Gr.R.T