TFFR #3

Started by Floor, June 21, 2015, 07:21:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Floor

.......

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

hannus


Henk1983

Ik zat idd ook al te kijken naar deze hengel ivm het aanschaffen van een #3. Ook ivm de positieve reviews op het www.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G610-U20 met Tapatalk


bartkoper85

heb bovengenoemde hengel eind 2014 aangeschaft als eerste vliegenhengel. hier heb ik ' het ' mee geleerd. tot op de dag van vandaag ben ik heel blij met deze hengel. de prijs is misschien kinderachtig maar ben er net zo zuinig op als mn dure hengels! ::agree::

MarcelN


Floor

Kennelijk is je enthousiasme tonen over een product niet wenselijk op dit forum, dus voor al die moraalridders hier die zich daaraan storen; de text is werwijderd.

Sluiten maar!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

golddigger

Gelukkig spreekt het product voor zich Floor
ik heb hem ook, net als een groot aantal leden van de GHV
het is mijn favoriete hengel
zeker als ik met de scooter ga
Perry

maurice

Jammer dat je jouw ervaring weg hebt gehaald.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Floor

Quote from: maurice on June 22, 2015, 06:14:03
Jammer dat je jouw ervaring weg hebt gehaald.

Wanneer ik een topic aanmaak en dit binnen enkele reacties in het zoveelste negatieve zeik topic veranderd hoeft het voor mij niet.
Een discussie ook al kan deze wel ééns pittig verlopen is goed voor de beeldvorming, andere inzichten en ervaringen kunnen leerzaam zijn.
Sommige mensen moeten kennelijk reageren met een soort dwangmatigheid die voornamelijk negatief commentaar op levert.
Ik vind dat onfatsoenlijk en bijzonder kinderlijk gedrag en daar leen ik mij niet voor.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

wouter veuger

Quote from: Floor on June 22, 2015, 07:56:27
Wanneer ik een topic aanmaak en dit binnen enkele reacties in het zoveelste negatieve zeik topic veranderd hoeft het voor mij niet.
Een discussie ook al kan deze wel ééns pittig verlopen is goed voor de beeldvorming, andere inzichten en ervaringen kunnen leerzaam zijn.
Sommige mensen moeten kennelijk reageren met een soort dwangmatigheid die voornamelijk negatief commentaar op levert.
Ik vind dat onfatsoenlijk en bijzonder kinderlijk gedrag en daar leen ik mij niet voor.

gelijk heb je ,helaas is dat een tendens die op dit forum is ontstaan.

feit is dat AM veel mooie spullen heeft voor relatief weinig geld, ik en vele anderen zijn dat met jou eens, maar sinds AM geen sponsor meer is mag je die naam ineens niet meer noemen kennelijk.

trek het je niet aan