Forum update

Started by Plantje, November 11, 2020, 21:09:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plantje

De laatste tijd heb ik zelf gemerkt dat ik geen mails krijg van reacties op topics of notificaties van nieuwe berichten. Mij viel daarbij op, dat er ook geen errors gelogged worden; er wordt helemaal niets gelogged.

Ik ga daarom het forum een update geven van 2.0.15 naar 2.0.17. Ik kreeg al wat waarschuwingen, maar hoop dat het vlekkeloos verloopt.

Plantje

Dat viel mee.... we zitten op 2.0.17

Beertje

Hier werkt alles normaal.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

henkverhaar

Moest wel opnieuw inloggen...

Wilco

De overlast bleef beperkt tot het opnieuw inloggen.

Plantje

Ja dat wel. Mail notificaties krijg ik echter nog steeds niet

Plantje

Het lijkt erop dat de mailtjes weer werken

Mike

Ik kreeg net idd ineens 3 pm berichten die mij de afgelopen weken al zijn verstuurd.
Ik heb ze beantwoord.

Was dus geen onwil van mijn kant maar ik kreeg ze echt net pas.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

JurjenF

Ik heb een link ontvangen dat ik een pb had ontvangen. Per ongeluk de link verwijderd maar ik zie geen pb in mijn berichten?
Fishing is cheaper than therapy

Gert

Quote from: JurjenF on November 16, 2020, 08:33:38
Ik heb een link ontvangen dat ik een pb had ontvangen. Per ongeluk de link verwijderd maar ik zie geen pb in mijn berichten?

Kan ook een melding van een oud bericht zijn geweest die je misschien al had gelezen?
Ik kreeg bijvoorbeeld nu pas een paar PB's van berichten die al rond 20 oktober waren gestuurd, en die had ik toen al wel gelezen. Op de site zelf zie je namelijk ook dat er een berichtje is, dan staat er achter "My Messages" een (1)

JurjenF

Dat weet ik dus niet eigenlijk. Ik kreeg een link in mijn mail die ik per ongeluk met een hele rits andere mails in de prullenbak heb gedeleted. Ik zal maarz eggen : als het belangrijk is hoor ik het wel.... ::)
Fishing is cheaper than therapy

Gert

Ok, maar als je naar "My Messages" gaat zal het bericht daar gewoon moeten staan, tenzij je het daar ook al hebt weggegooid. Maar dan zal je het wel eerst gelezen hebben neem ik aan.

JurjenF

Er stonden geen (nieuwe) berichting daar. Ik heb de oude maar even weggegooid dan weet ik zeker of ik iets wel of niet gezien heb.... :P
Fishing is cheaper than therapy

Plantje

Vreemd, nu één mail binnen gehad en daarna niets meer

Vliegvissers.nl

Nog maar een keer testen

Plantje


Vliegvissers.nl


Hajo

Ik kreeg ook deze week een mailtje van een PB die ik al een maand geleden gelezen had, hobbeltje in de software?

Vliegvissers.nl

Tja, ik ben er nog niet helemaal uit... Als ik wat met de instellingen klooi krijg ik zo ook 1 à 2 mailtjes en dan stopt het weer.
Er zitten honderden mails in de queue, maar als ik die laat verzenden gebeurt er niets.
Ook maar eens contact met de host opnemen