Welkom erdnaleb

Started by Vliegvissers.nl Team, September 20, 2015, 14:29:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo erdnaleb welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


erdnaleb

Ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is André en ik woon in Assen vlakbij de baggelhuizerplas.
Tijdens fietstochtjes samen met de kinderen kwam ik zodoende geregeld langs de daar gelegen forellenplas.
Hierdoor werd mijn interesse voor het vliegvissen gewekt.
Vaderdag 2014 kreeg ik van vrouw en kinderen een beginnerscursus vliegvissen bij de NNVV.
Deze cursus heb ik in het afgelopen voorjaar gevolgd, en is mij zeer goed bevallen. Daarna volgde de aanschaf van de nodige uitrusting, en ben ik in de spaarzame vrije uurtjes begonnen met het uitoefenen van mijn nieuwe hobby.
Helaas heeft het nog niet mogen resulteren in vis, maar dat vind ik niet erg omdat ik dat zie als werptraining.
Verder ben ik geregeld hier te vinden om het één en ander bij te leren.

Groet , André

gijsie20


Beertje

Welkom André, Heb je al eens geprobeerd om voorntjes te vangen in een vijver of vaartje? De kans om vis te vangen is dan n.l. wel groter dan in een forellenplas.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

goswit

Welkom Andrè.

Maar waarom moeten wij jou belle.  (belandrè) ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Arie de Vries

Hoi André,
Welkom hier op het forum,
Gaan elkaar op Baggel zekers treffen
Groet, Arie

Plantje

André, het ziet er naar uit dat je account verwijderd is door de database crash. Mocht je dit nog eens lezen: als je je weer opnieuw aanmeldt blijft je account wel in de lucht.