Introductie

Started by Ben gaat vliegvissen, September 02, 2015, 18:42:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ben gaat vliegvissen

 ::new::Een nieuw gezicht op dit forum dus een korte introductie is wel op zijn plaats. Ik vis sinds mijn jeugd (begonnen met een bamboe hengeltje en via vaste stok, werphengel opgeklommen naar de vliegenhengel). . Woonachtig in het mooie Heusden probeer ik nu de wateren onveilig te maken met een aftma 5 hengel en zelfgebonden vliegen. Gelukkig woont er in Heusden een zeer ervaren vliegvisser die menigeen van advies dient, Hub Keulers. Dankzij hem lukt het me om aardige vliegen te binden en daarmee ( net zo belangrijk) ook te vangen. Ik hoop op dit forum mijn kennis te vergroten en ervaringen te delen.

Inderk

welkom bij dit "lotgenoten" forum
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

Ook van mijn kant welkom op het forum en nog veel leesplezier.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Raymond

::wtf::

Vliegvissers.nl


DavidS

welkom bij de verslaafden   ;)

Gerrit59

Welkom op dit forum!

Gerrit

RiverHunter

'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

Arie de Vries

Moi Ben, van harte welkom hier op het forum
Groet, Arie