Welkom Andre Breukel

Started by Vliegvissers.nl Team, March 26, 2014, 15:30:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Andre Breukel welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Andre Breukel

Hallo allemaal,
Ik ben onlangs gestart met een poging het vliegvissen onder de knie te krijgen. Ik volg momenteel de werpinstructies bij onze lokale vliegvisclub. Mijn interesses gaan vooral uit naar het vissen op het Oostvoornse meer en het Europoort gebied, voor mij op werpafstand vanaf Brielle.
Ik hoop op dit forum de nodige informatie te kunnen lezen en met mensen in contact te komen die mij wegwijs kunnen maken in deze tak van de hengelsport.

Ik heb er zin in..

Arie de Vries

Groet, Arie

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

FSCHAMP

 ::welkom:: andré en als je de zoek functie gebruikt ga je hier zeker info vinden over OVM en Europoort gebied.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Gerrit59