Welkom aegchwal

Started by Vliegvissers.nl Team, January 03, 2014, 11:53:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo aegchwal welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


aegchwal

Hoi,

Na jaren de gedachte/wens gehad te hebben om te gaan vliegvissen eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en begonnen met het aanschaffen van de spullen. De eerste vliegen zijn gebonden en de eerste sessie in het weiland is met een goed gevoel afgesloten met wat worpen in de sloot (helaas geen vis, maar zeker geen showstopper)
Mocht er iemand in de buurt van Boxtel zin en tijd hebben om met een beginneling op pad te gaan, dan hou ik me van harte aanbevolen.

Groeten,
Bas

Arie de Vries

Moi Aegchwal
Van harte welkom hier op het forum. Ik wens je veel leesplezier
Groet, Arie

HappyFisherman

Welkom Bas en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

merijn1982

Tight lines!!

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Beertje

Welkom Aegchwal, veel plezier hier.

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Nol78


FSCHAMP

Van harte welkom hier op het forum. Ik wens je veel leesplezier en je gaat er zeker wat van opsteken. ::welkom::
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Twan