Welkom Cornelis

Started by Vliegvissers.nl Team, October 16, 2012, 12:43:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Cornelis welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Gerrit72





;D CORNELIS WELKOM  ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Ron


Cornelis

Dank heren , hier al eerder "lid" geweest , maar vond het toen wat omslachtig en te uitgebreid , maar aangezien er op het prikbord niet echt veel informatiefs te vinden
is , mij hier maar weer aangemeld. ( vind hier bv.op bindgebied erg veel terug )

Kort voorstellen :

Cornelis van Leeuwen , 35 jaar oud , vliegvis al meer als 20 jaar. Ben voornamelijk fan van vis met tandjes....Vroeger veel gevist met de bellyboat op zeebaars bij de helaas
niet meer bestaande blokkendam. Sinds ik pappa ben van 2 schitterende boys. ( 2 en 4 jr. inmiddels) is tijd voor het vissen schaars , maar blijf het zoveel mogelijk doen,
naast het vliegbinden wat ik ook erg leuk vindt.
Verder vindt ik het vliegvissen op snoek en het noorse zoute ( beide ook het liefst uit de bellyboat) fantastisch. ( aantal jaar geleden leuke dagen gehad met Johannes ,
bij een inmiddels legendarische brug...( al zijn er nog steeds mensen op zoek waar deze brug nu precies ligt...  :>) )


grt. Cornelis

Gerrit72


Mooie stek Cornelis!

Met kinderen worden de vismogelijkheden idd minder. Vliegvissen leent zich er ook prima voor om even kort te zwiepen (vest omhangen & mn hengels zijn altijd gebruiksklaar & standaart in de auto). Als ik een half uur heb, ga ik al staan vissen. Twee uur is luxe. Alles beter dan niet kunnen vissen, als de kinderen wat ouder zijn en meekunnen komen er wel betere tijden ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.