Welkom Vlieger

Started by Vliegvissers.nl Team, April 17, 2012, 19:59:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Vlieger welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Vlieger

Mijn naam is Léon Godijk geboren in 1960 en vanaf mijn 19e jaar verslingerd aan het vliegvissen. Een vriend bracht mij in contact met het vliegvissen waarbij hij mij ook liet zien hoe hij zijn vliegen maakte. Dit vond ik zo leuk dat ik eerst ben gaan vliegbinden. Omdat ik toch met mijn vliegjes wilde gaan vissen heb ik een hengel aanschaft en via een boekje zelf het vliegvissen aangeleerd. Jaren later kreeg ik zelf les en bracht mijzelf naar een hoger niveau. De afgelopen jaren ben ik op diverse rivieren in binnen en buitenland geweest, heb met de vlieg gevist op voorn, karper, snoek, forel, zeebaars en ga zo maar door. Ik vind het leuke aan vliegvissen dat je heel mobiel bent, je aas presentatie het meest natuurlijke is en je op plekken kunt komen die anders niet te bevissen zijn. Verder geef ik al weer 13 jaar met plezier vliegvisles en ben gecertificeerd FFF CI instructeur.

HappyFisherman

Welkom Leon en veel plezier hier op het forum!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Raymond

Hartelijk welkom op dit forum, Léon. Veel plezier... :D
::wtf::

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Zeenimf

Welkom op het Forum van "Vliegvissers.nl".

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Gerrit72

Leon, welkom op dit forum!  :) gecertificeerd FFF CI instructeur I'm impressed, zelf bak ik er nog niet veel van, zit nog in de beginnersfase (wat me zeer goed bevalt, alles weer nieuw). Leuk dat je je voorstelt  ;D, dat is de laatste tijd niet helemaal vanzelfsprekend meer.

The only difference between men and boys is the price of their toys.

forel

Welkom Vlieger veel plezier hier

siempie


Plantje

Klinkt goed Vlieger! Lijkt me dat we er een expert bij hebben hier op het forum om mooi wat goede input in leuke discussies te krijgen!

Veel plezier hier!