Welkom Vinces81

Started by Vliegvissers.nl Team, May 12, 2016, 15:58:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Vinces81 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Vinces81

Ik kon het introductie topic al niet vinden, handig zo'n pre-post.

Ik kom uit de stad vd Blauwvingers en ben inmiddels 34 jr.
Ik ben een ware roofvisser, mag graag struinen op snoek en met t bootje erop uit.
Tijdens mn vakanties vaak een hengeltje mee en twee jaar geleden mn eerste vliegenlat. Goedkoop dingetje maal voldeed. Paar mooie zalmforel op putten gevangen en afgelopen jaar een week in luxemburg geweest, nabij reisdorf. Met de vlieg veel vlagzalm en bruine forel gevangen.

Dit jaar voor het eerst met twee maten erop uit, lang weekend aan de sure. Mn nieuwe airflo #6 mee en hoopje vliegen. Ik ontvang graag tips mbt luxemburg. Snap nog niet helemaal hoe t zit met de no kill zone en de vergunningen. Willen graag stukken struinen door het water.

Hoor en lees het graag.

Beertje

Welkom op dit forum. ::welkom::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gerrit59

Welkom op dit forum.

Gerrit

Vinces81

Thx. Hoop op korte termijn een mooie tip te krijgen voor een accomedatie in lixemburg. Begin juni gaan we die kant op

Arie de Vries

Moi Vincent, welkom op het forum
Groet, Arie

HappyFisherman

Welkom en veel (lees!)plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...