Welkom albert

Started by Vliegvissers.nl Team, January 11, 2016, 16:11:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo albert welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


albert

Hallo,

Even voorstellen, ik ben Albert, 37 jaar oud en sinds een jaar of 10 bevlogen met ons virus. Ik was al eens aangemeld onder de naam appie78 maar op 1 of andere manier kreeg ik dat account niet mee in de lucht. In Nederland beperk ik me (vooralsnog) op het vliegvissen op snoek en forel in de forellenputten.

Jaarlijks ga ik een keer of 4 naar Duitsland of Belgie om in de rivieren te vliegvissen. Dit kan 1 of meerdere dagen zijn. De rivieren waar ik tot nu toe op gevist heb zijn:
- Semois
- Ambleve
- Ahr
- Sinn
- Mud/Saubach/Billbach in Amorbach
- Lenne

Ik heb geen cursussen mbt werpen gevolgd en zie mezelf nog steeds als beginner. Ik sta altijd open voor advies en trek graag een dagje met een andere vliegvisser op om te leren. Als er iemand eens een dagje Ahr oid wil doen hoor ik dat.

Ik zal zo nu en dan verslagen van de vistrips plaatsen hoewel ik daar soms wat terughoudend in ben ivm de 'meelezers' die graag vis eten......

In het buitenland zet ik altijd alles terug, catch & release. Als ik een forelletje wil eten dan ga ik wel naar de forellenputten.

Nouja, wil je meer weten dan hoor ik dat.

Groet,
Albert



HappyFisherman

Welkom terug dan Albert!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Raymond

::wtf::

Gerrit59

Welkom op dit forum

Gerrit

Arie de Vries

Welkom op het forum Albert
Groet, Arie

Th vd Poll

Albert, Welkom op het forum!

MelMax

Welkom op het forum Albert.
KNOWLEDGE IS FISHDOM

Beertje

Welkom Albert. ::welkom::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.