MP Magic-tool regular set

Started by FSCHAMP, February 11, 2013, 20:38:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FSCHAMP

Ik heb een splinternieuwe magic-tool regular set te koop voor 25 euro zonder verzendkosten. Nooit gebruikt en nog in de originele verpakking.

http://www.petitjean.com/shop/magic-tool/magic-tool.html

Ik wil ze ook ruilen voor de Magic tool Magnum set.

Grts,

Gino V.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

maurice

komt ie met verzenden boven nieuw prijs ;)
::bbq:: ::proost:: ::proost::

FSCHAMP

Als ik me niet vergis kan ik voor 8,6 euro verzenden naar Nederland. Trouwens als je het laat afsturen door MP zijn er ook nog verzendkosten op.

Grts,

Gino V.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

maurice

klopt,  alleen kost dat setje in nederland nieuw 29,95 euro en bij vele winkels gratis verzenden.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

vliegvisgek

27,50 betaalt met verzending
;D ;D ;D

gbrinks

15 euro betaalt nieuw. Incl verzending

rena

Jongens, laat die man zijn MP tool verkopen voor de prijs die hij er voor wil.
Als niemand dat ervoor geeft verkoopt ie hem toch gewoon niet.

Een eventuele koper kan ook zelf wel bepalen of hij de vraagprijs ervoor wil geven.

Erwin

Quote from: gbrinks on February 12, 2013, 22:14:43
15 euro betaalt nieuw. Incl verzending

Maar ik ben toch wel benieuwd waar je dit gezien hebt.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

hendri

Quote from: rena on February 12, 2013, 22:25:57
Jongens, laat die man zijn MP tool verkopen voor de prijs die hij er voor wil.
Als niemand dat ervoor geeft verkoopt ie hem toch gewoon niet.

Een eventuele koper kan ook zelf wel bepalen of hij de vraagprijs ervoor wil geven.

maurice mag toch gewoon zeggen dattie inc verzenden op nieuwprijs komt? daar is toch niets mis mee?

joeroen vliegvisgek gaat daar handig op in om een bod van 27,50 te doen, is ook niets mis mee. de verkoper kan nog steeds zelf ja of nee zeggen.

de opmerking van gbrinks van 15 euro werd een jaar of 2 geleden gezien als grappig, dus wat is dan jouw probleem met deze opmerkingen?

degene die zon ding wil hebben, die koopt hem echtwel of hier op dit topic of in de winkel.

jouw opmerking draagt nog minder bij aan de verkoop van dit mp tooltje als de opmerkingen van maurice, vliegvisgek en gbrinks.



Gert

Mmmmm.... ik lees het anders Hendri. Volgens mij heeft Jeroen er ooit een gekocht voor 27,50, het is geen bod wat hij uitbrengt.

Verder ben ik het met je eens.

Groet,
Gert

hendri

#11
ja daar kan je idd nog wel eens gelijk in hebben. zo kan je het ook lezen iedergeval. ;)

(dan heeft gbrinks het dan nog het beste gedaan)


vliegvisgek

goed gelezen gert 27,50 met verzending kocht ik hem destijds  ;) ;) ;)

rena

Quote from: hendri on February 13, 2013, 00:24:19
maurice mag toch gewoon zeggen dattie inc verzenden op nieuwprijs komt? daar is toch niets mis mee?

Hij mag het zeggen, maar door dit zo te doen in een verkoop topic , verpest je het voor de verkoper.
Het maakt zijn waar onverkoopbaar of moeilijk verkoopbaar.
De koper mag toch zelf bepalen of hij de vraagprijs wil betalen.

Meld het dan in een pm, dan kan de verkoper de prijs aanpassen als hij dat wil.

Helaas is ook dit topic nu ....  ::blabla::

Gert

Peter, kijk dan eens naar de reactie van FCHAMPS bij het reeltje van Marijke - hij doet precies hetzelfde en daar valt niemand over - en tercht vind ik.
Dat jij hier nu WEL over valt snap ik dan ook niet. En als dat (mede) de reden is om nu het forum te verlaten, denk er nog eens over na.

Groet,
Gert

hendri

Quote from: rena on February 13, 2013, 07:50:17
Helaas is ook dit topic nu ....  ::blabla::

als jij je opmerking voor je had gehouden was er niets aan de hand geweest met dit topic. ;)

vliegvisgek

mee eens gert doet hij met de reel en bied 10 euro voor een lijn waar 30 voor gevraagd word
ach als we overal kinderachtig over gaan doen kan het forum beter stoppen (vliegvissers) ??? ???

R.S.N Flyfisher

Quote from: Erwin on February 12, 2013, 22:27:58
Maar ik ben toch wel benieuwd waar je dit gezien hebt.

Gerard heeft zo z'n adresjes haha  ;D

Rossie69

 ::blabla::

uh ikke had het voor 12.50 kreeg ook nog 2 van die knijpertjes dr bij

:o