Welkom ceewa45

Started by Vliegvissers.nl Team, April 08, 2013, 08:32:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo ceewa45 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


ben

 :) :) :) ;) ;) ;)Welkom ::goodjob::

Plantje

Cees had per abuis op mijn welkomstmail een reply gestuurd in plaats van hier een reply te plaatsen.
Hierbij stelt hij zich voor:
Quote::new::
Hallo Lezers, mijn naam is Cees Waijers en hoop in oktober 68 jaar te worden en woon in Den Bosch. Mijn vakanties zijn voor 90% in Schotland en heb daar even mogen proeven van het vliegvissen, heb daar 2 uur instructies gehad van een van de medewerkers van het activitie park nabij Aboyne.  Mijn niveau op het gebied van vliegvissen is hoofdzakelijk theoretisch,  kijken naar tientallen youtube video's
Het weer is er weer naar om wat ik heb opgestoken ten uitvoer te brengen via steigers op de ijzeren vrouw en de Dommel.
tot op heden heb ik enkele mooie baarzen gevangen en een snoek van 55cm. door jullie in gebrachte stukjes hoop ik nuttige informatie te halen.  7 juni vertrek ik weer naar schotland met alles wat nodig is om een leuke gecombineerde vis en rust vakantie te maken.
alles gelezen over vergunnigen/regeltjes en waar te halen want de boetes zijn daar heel hoog.
Vriendelijke groeten,  een heel goed visjaar gewenst,
Cees

Raymond

Nou dan, welkom Cees! :D
::wtf::

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Plantje

Het is duidelijk nog even wennen voor Cees. Heb net weer een PB van hem gehad met wat verdere toelichting.

Hij vindt zijn weg vast wel!

Gerrit72





Cees welkom!  ::welkom::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

hedzer


RiverHunter