Snoekie

Started by drefter, October 21, 2012, 16:26:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

drefter

Vandaag voor de verandering ook maar eens een paar uur achter meneer snoekmans aan geweest geen hele hoge pet er van op  en dacht we zien wel het bleef een aardig poosje stil en toen op eens zat ik vast dacht ik de eerste was een fijt. 



55 cm


Niet echt groot maar vis is vis  een kwartier er na weer vast hahahaha weer een snoekmans dit was een slimmerik en bleef lekker diep wel 2 maal gezien nog een duik en achter de planten verdwenen ???
vis weg en ik zat vast in de planten

even een ander plekje opzoeken onder een boom niet echt een fijn plek maar gooi de streamert er in en klaboem gelijk weer een aanbeet mis nog een keer proberen zie een kolk net voor de kant en dacht hij is er nog streamer een beetje laten bewegen voor de kant en daar kwam hij aan rust in de streamer net voor zijn neus toen nog een rukje en klap schoof zo over de streamer heen aan slaan hengel krom 2 min weg (k....) zij ik op naar volgende plekje  10 min gooien zie ik opeens een schim boem deze hing wel netjes geschept 74 cm foto gemaakt thuis gekomen foto kijken mislukt weer (k..)
nog even staan gooien niets meer weer een paar meter veder gelopen 3 worpen weer vast maar nu in de bek van meneer snoekmans nr 3  bleef hangen deze was 70 cm ook op de foto en zie hier


70 cm

er zit waar ik gevist heb een kinder boerderij waar brood in het water was gekomen en dat vonden de meeuwen wel lekker maar als het op is moet je toch even rusten.


op de paaltjes dus


lekker een uurtje of 3 wezen vissen  netjes gevangen en ook diverse niet gevangen. maar die blijven er voor de volgende keer


Gr Martin

jan114

ziet er goed uit ga zo door en ze worden vanzelf groter

Eric

Leuk verslag en toch lekker gevangen  ;)