Combi snoek- en forelvissen bij de Ruigenhoek 4 februari 2023

Started by Gert, January 24, 2023, 15:31:30

Previous topic - Next topic

Scaramouche and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

Het is erg kort dag, ik weet het, maar we willen deze winter toch nog een keertje snoeken in de wateren rondom de Ruigenhoek, en voor wie liever op forel vist, kan zich uitleven op de vliegvisvijver.
En uiteraard kun je het zelf ook combineren: een dagdeel snoeken, en een dagdeel op forel.

De enige (of beste) datum die Herman, Jo en mij uitkomt is zaterdag 4 februari, dus al over anderhalve week. Maar goed, je kunt en wilt, of niet. Er is koffie en lunch bij Rick, en verder hoeft er weinig georganiseerd te worden. Ik heb nog wat prijsjes liggen van de forumdag in oktober en verder hopen we natuurlijk op gewoon een gezellige visdag met hopelijk beter weer dan vorig jaar.

Leuk als je komt, laat het hier alvast weten als je het van plan bent. En je zit nergens aan vast als je opgeeft dat je van plan bent te komen. Meer voor het idee of er nog wel animo is voor zo'n dag.

Groet,
Gert

Uitvalsbasis: Ruigenhoek, Utrecht.

In grote lijnen zal het programma van de Combi-forumdag er als volgt uitzien:
Locatie: Forelvijver De Ruigenhoek, Sint Anthoniedijk 120, 3566 ME Utrecht

09:30 – 10:30 uur: Verzamelen en koffie.
10:30 – 12:30 uur: Eerste dagdeel vissen.
12:30 – 13:30 uur: Lunch
13:30 – 15:30 uur: Tweede dagdeel vissen
15:45 – 16:30 uur: Afsluiting met prijsuitreiking

Kosten:
- Voor het forelvissen uiteraard in principe per uur afrekenen, maar Rick kennende maakt hij misschien wel een mooi prijsje voor wie 2 of 4 uur op zijn vijver wil vissen
- Koffie/drankjes en lunch voor eigen rekening
- Het snoekvissen is (uiteraard) kostenloos.

Wie meldt zich aan?
1. Gert
2. Herman
3. jo flyfishing
4. Scaramouche
5. Jos

Scaramouche

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Gert

Gert

En de opmerking over corona eruit gehaald - had iets te veel gekopieerd van de aankondiging van vorig jaar  :D

PdH

Helaas, Gert. Ik heb dan geen tijd. Ik had graag langs gekomen.
grtn, Peter.

henkverhaar

Helaas - dat weekend, en het weekend erna worden volledig in beslag genomen door de Carnavalsrevue in Vaals - vier middag/avondvullende uitvoeringen met de Harmonie van Vaals en vrijwilligers (zang en dans) voor naar het zich laat aanzien 4x een uitverkochte zaal. Wellicht wil er iemand uit de buurt nog komen kijken ;-) ...