Melding oud privebericht

Started by JEVDE, September 06, 2021, 21:39:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JEVDE

Kreeg zojuist e-mail dat ik een prive-bericht had hier op het forum. Van Maurice. Even gechecked, gaat om een bericht dat Maurice me gestuurd heeft maanden geleden. Is al eens eerder voorgekomen, dat ik melding (e-mail) krijg dat er een nieuw prive-bericht is en dat het dan gaat over een oud bericht.

Plantje

Ja dat kan kloppen. De functie om mails vanuit het forum te versturen als notificatie en dergelijke heeft een tijd niet gewerkt. Dit staat nu weer aan en dus worden er de nodige achterstallige berichten verstuurd.

Ik vrees dat mensen hierdoor zich ook niet konden aanmelden. Ben er druk mee doende!

Quote from: JEVDE on September 06, 2021, 21:39:55
Kreeg zojuist e-mail dat ik een prive-bericht had hier op het forum. Van Maurice. Even gechecked, gaat om een bericht dat Maurice me gestuurd heeft maanden geleden. Is al eens eerder voorgekomen, dat ik melding (e-mail) krijg dat er een nieuw prive-bericht is en dat het dan gaat over een oud bericht.

Mike

Ik kreeg idd ook weer wat berichtjes met wat vragen.
Op zich niet erg maar het is een beetje lullig als mensen denken dat ik ze bewust niet antwoord.

Men kan mij beter direct mailen op mike.oldhoff@gmail.com
Als je vragen hebt over vis methodes, welke vliegen te gebruiken of materiaal, krijg je van mij altijd vrij snel antwoord, evt met foto's of linkjes.

Vragen over exacte locaties zijn zinloos want mijn stekken prijs geven doe ik niet maar verder ben ik altijd bereid om alle andere info te delen.

EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Plantje

Nice one, Mike!

Het zou nu wel weer moeten blijven werken, maar ik snap je punt!