Het ken net!

Started by Dirty Harry, December 08, 2012, 14:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirty Harry

Het was te mooi weer om binnen te blijven, maar met -4 loopt de lijn vast na een worpje of 10 :'(


Gerrit72



Maar je bent er wel lekker uit geweest (en hebt een mooie plaat geschoten  ::goodjob::).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Nigel

Bij kwam er ook ijs op de ogen te staan Harry. Ik had alleen geen last van vast lopende lijn.

Mooie streamer en idd mooie plaat!

Sieger

Buiten geweest en genoten, maar de visspullen mooi in de auto laten liggen... was in Twente rond de -6 graden... weinig kans en zonde van de vliegenlijn....


Sieger

HappyFisherman

Daarom heeft brammetje met deeg staan smijten vandaag ;) Vanmorgen -8 hier!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

R.S.N Flyfisher

Quote from: HappyFisherman on December 08, 2012, 16:50:14
Daarom heeft brammetje met deeg staan smijten vandaag ;) Vanmorgen -8 hier!

Bij Marinus Brammetje?

Wij zijn (Gbrinks en ik) vandaag ff naar de schipbeek geweest, eerste instantie alleen ff kijken naar een nieuwe stek (1 van de stuwen bij de A1, bij de waterzuivering in de buurt van Bathmen) maar toch ff hengel mee genomen. Was erg lastig gooien met de vorst idd, smiddags was het nog -3/4 hierzo.
Oogjes continu vol zitten door ijsvorming  :-\

vliegvisgek

naar berenkuil gereden eenmaal daar donker dus bakkie daarna buiten kijken ijs ijs ijs en terug naar binnen 8uur stond er wel 60 man minimaal
en de vijvers waren voor de helft vrij zalmbak dicht dus gekeken nou geen haar op mijn hoofd dat ik ging vissen dus nog wat gedronken en gezegd tegen,
pino en corky wat word het toen eemhof nou was ook best veel ijs maar ondanks dit toch gevist om 11uur tot 1uur gevist 5 worpen lijn raar ogen dicht maar
heb toch gevangen en daarna rustig richting huis gereden ,nu net klaar met knuppen  ;) ;)

Nigel

nog wat plaatjes van mijn kant.. hale t niet bij die van harry maar alla

(ik zie nu ook meteen dat ik iets niet goed doe.. kan iemand me een pbtje doen hoe ik die foto's netjes in topics neerzet ?? :P
many thanks)

[attachment deleted by admin]

Rossie69

ff kijken bij foto hoekje.

maarja voor gekauwd,is lekkerder ;)

foto's plaatsen op forum zie hier

Nigel

ja heerlijk dankje  ::kwijlen:: hehe  :P