Sponsoren en forum leden...Hulp gezocht!

Started by marcelgoedhart, January 03, 2013, 17:14:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Canadian_Streamdance

ik zou nog graag meebieden Hendri  maar heb zoals je ziet al de reel en de streamers dus het  kan ook geen feest blijven ::klappen:: natuurlijk wel leuk dat je heel je carousel van swap vliegen opgeeft voor deze actie! een mooi gebaar!

weerwolf

ff voor de duidelijkheid de biedingen lopen toch af maar er kan toch nog gedoneerd worden?
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

hendri

Quote from: Canadian_Streamdance on January 04, 2013, 22:56:59
ik zou nog graag meebieden Hendri  maar heb zoals je ziet al de reel en de streamers dus het  kan ook geen feest blijven ::klappen:: natuurlijk wel leuk dat je heel je carousel van swap vliegen opgeeft voor deze actie! een mooi gebaar!

het gaat puur om de vliegen he, de carousel zelf ( die zie je morgen op de foto) die hou ik zelf, want daar moeten de nieuwe swap vliegen weer in he. ;) 

@marcel, mooi dat het zo kan! top! ::goodjob:: ::goodjob::

marcelgoedhart

Biedingen lopen om 24.00 af! donaties lopen, net zoals het aanbod, van Hendri tot en met zondag 20.00!
Jongens, wederom dank voor jullie donaties!

Canadian_Streamdance

ja ik bedoelde ook de vliegen eigenlijk! :D ben benieuwd naar de fotos!

marcelgoedhart

@ Beertje,

Hartelijk dank voor je donatie.
het is bijna te gek voor woorden!!

Koen

Ik bied 25 euro voor de vliegen van Rossie :)

marcelgoedhart

de gehaktbal krijg je er ook bij.
Super bod!
hartelijk dank!!

marcelgoedhart

Toppers!

Dank jullie wel!

1. Catchem
2. Marcel Goedhart
3. Troutbuster
4. Ron
5. GPFlyfishing (bied actie Reel)
6. Koen
7. BV
8. Jan Damman
9. Maurice ( bied actie  2x 5 EP Streamers )
10.Christof van den Berge
11. Muddler.nl
12. Canadian_Streamdance
13. HappyFisherman (bied actie 10 x FliegenFischen uit 1991 en 1992) -----------( VNV blad nr 71 en 80 - 103 bieding €0,- )
14. Bekeerling
15. Sieger ( actie Barrio GT 140 lijn in aftma 5... Prijs € 20,00)
16. Arno
17. Goswit
18. Harry
19. Kees
20. Team
21. Herman
22. Youri ( bied actie fazantstaart nimpfen voor de hoogste bieder )
23. A&M FishingTackle vult aan
24. Rena Back up ruimte voor vliegvissers.nl
25. Marksman
26. John
27. Dartmayor ( Bied actie 25x zware vliegen )
28. Gerrit72
29. Ron-O-
30. Fred
31. Aalbrecht
32. Rossie ( Bied actie killers 3 x en 3 x cdc boobs en 3x muddlers alla Rossie 3 x mini ep baars streamers en  3 ep snoekstreamers
                                    en voor de smulpaap, pot gebakken visgehaktbal op zuur)
33. mr. Propper & Zeenimf 1 Lacie Rikiki USB3.0 500GB
34. Beertje
35. Hendri ( bied actie swap vliegen )
36. Henkie



Hiermee komt de teller van giften op €269,29

De reel, een GPF-7056 reel (lijn 5/6), is momenteel voor Canadian_Streamdance, hij heeft €52,50 euro geboden!
Er kan tot 4-1-2013 12:00 geboden worden! Bieding Gesloten!

1 set 5 EP streamers is Christof van den Berge, hij betaald €25 euro, nog 1 set 5 EP streamers te gaan!

1 set 5 EP streamers is Canadian_Streamdance, hij betaald €20 euro, EP streamer sets zijn op!

10 x FliegenFischen uit 1991 en 1992 VNV blad nr 71 en 80 - 103, zijn momenteel voor Marksman €20,- !

1 x Barrio GT 140 lijn in aftma 5... Prijs € 20,00, John heeft deze aangeschaft!

25 x fazantstaart nimpfen voor de hoogste bieder, deze zijn momenteel voor Maurice hij heeft €10,- euro geboden. bieding Open!

25 x zware vliegen voor bijvoorbeeld het wintervissen in de haven (op haakmaat #10 en #12), deze zijn momenteel voor Hilco hij heeft €13,- euro geboden, bieding open!

killers 3 x en 3 x cdc boobs en 3x muddlers alla Rossie 3 x mini ep baars streamers en  3 ep snoekstreamers en voor de smulpaap, pot gebakken visgehaktbal op zuur, dit alles is momenteel voor Koen hij heeft €25,- euro geboden. bieding Open!

Totaal is er nu €467,79 ingezameld!

MarcelN

25 x fazantstaart nimpfen voor de hoogste bieder, nou vooruit...€15,-

25 x zware vliegen voor bijvoorbeeld het wintervissen in de haven (op haakmaat #10 en #12) ik bied €15,-

killers 3 x en 3 x cdc boobs en 3x muddlers alla Rossie 3 x mini ep baars streamers en  3 ep snoekstreamers// en hiervoor €30,- die bal vreet die zelf maar op!

ben


marcelgoedhart

Beste vliegvis vrienden,

Vanuit mijn kant wil ik iedereen bedanken voor zijn/haar bijdrage aan dit Topic. Het geeft aan dat wij zeer begaand zijn met het leed van anderen en dan ook zéér bereid zijn iets terug te doen om het leed te verzachten. Woorden schieten tekort!

Bas heeft mij en jullie meerdere malen bedankt maar uiteindelijk zijn het zijn eigen verdiensten geweest waardoor wij, als blijk van waardering, dit mogelijk hebben gemaakt. Hier kan uit op worden gemerkt dat wij Bas en het forum een warm hart toe dragen!

De teller staat momenteel op het respectabele bedrag van € 468,- euro en een prachtige 500 Gb externe harddisk. Nog niet alle betalingen zijn binnen en het aanbod van Hendri loopt nog. Ook worden er nog steeds donaties gestuurd, waardoor ik verwacht dat het eindbedrag nog licht zal stijgen. Ik zal jullie regelmatig, via deze topic, op de hoogte houden.

Nogmaals, hartelijk dank voor jullie genereuze donaties. Jullie hebben het onmogelijke, mogelijk gemaakt! De wereld is toch nog niet zo bedorven zoals we wel eens denken.

Met een enorme grote groet ,

Marcel Goedhart




Hilco

Hulde voor het initiatief Marcel, en bewondering voor alle gevers !!

ben zeer onder de indruk en ik denk  Bas ook.

iedereen een goede veilige nachtrust.

MarcelN

volgens mij kun je niet tellen! daar komt 60,- bij hoor ::agree::

Koen

Ik heb dan wel niet gewonnen, maar zal nog wel wat overmaken :)

marcelgoedhart

De bedragen waren al mee geteld, je moet dus de verhogingen meetellen.
@Ben, sorry ik moet streng zijn maar volgens de tijdsklok was MarcelN eerder!
@marcelN, thanks man, geweldenaar!
Dank je..


marcelgoedhart

koen, Super!!!
Dank je voor je donatie!

ben

Ik denk dat ik ook niet gewonnen heb zal ook wat overmaken, maar als Rossie die vliegen 2 keer wil binden maak ik ook 30 eurie over!!!

marcelgoedhart

Geweldig, ik zal kijken of rossie wil!
Je leest het wel

Zeenimf

Marcel ,

Heel Hartelijk dank ,voor je inzet voor deze spontane actie voor Bas.

Grote bewondering voor allen die hier aan bijgedragen hebben ,en nog zullen bijdragen . ::top::

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

MarcelN

Vliegen die vliegen zelf naar mij of hoe gaat dat?
Mwa ik lees het morgen wel of in de pm's, ik ga nog ff ebay'en..werkt ook op timing. ::night::

marcelgoedhart


R.S.N Flyfisher

Heb ook een donatie overgemaakt, Bas heeft mij eerder ook eens gematst met een aantal vliegen

Th vd Poll

Goed initiatief  ::goodjob::

Heb een bijdrage overgemaakt.