Welkom MelMax

Started by Vliegvissers.nl Team, October 19, 2015, 19:39:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo MelMax welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


MelMax

Hallo mede vliegvissers.
Ik lees al een tijdje mee op deze site om kennis te vergaren. En heb nu maar besloten om me aan te melden.
Ben dit jaar na een zeer leerzame introductie cursus in Assen begonnen met deze fantastische hobby.
Het werpen gaat me al redelijk goed af het vangen helaas nog niet helemaal. Ahum.
Maar aan het water staan om het alleen al te proberen maakt al veel goed.
Dat vangen komt vanzelf.

Groet, MelMax



KNOWLEDGE IS FISHDOM

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

Welkom MelMax, veel plezier hier op dit forum. Tip:Om eens kennis te maken met een deel van de forumers, meld je dan aan voor de eerste lustrum, snoektour 2015.

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

RiverHunter

Welkom MelMax, veel plezier hier op dit forum.

'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

Raymond

::wtf::

FSCHAMP

 ::welkom:: en nog veel leesplezier hier op het forum
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

maurice

 ::goodjob::

  ::welkom::
::bbq:: ::proost:: ::proost::

marc

Veel plezier bij je soortgenoten hier ,vind het wel fijn dat je jezelf even voorstelde
Grt marc

MelMax

Iedereen hartelijk dank voor het warme welkom en je even voorstellen is toch wel het minste wat je doet wanneer je ergens nieuw bent?!
KNOWLEDGE IS FISHDOM