Welkom Chaisedieu

Started by Vliegvissers.nl Team, April 08, 2015, 15:31:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Chaisedieu welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Chaisedieu

Even voorstellen: Sinds 2010 ben ik met het vliegvis- en vliegbindvirus besmet tijdens de vliegviscursus georganiseerd door de NNVV. Nog in dat zelfde jaar ben ik lid geworden van de Hunzepalmer, een vliegvis vereniging in het Noorden van het land. Ik ben al jaren aan het lurken op dit forum en vond het eigenlijk wel eens tijd worden om mij aan te melden. Vliegbinden is ook voor mij echt een hobby binnen de hobby vliegvissen. Ik bind dan ook veel meer vliegen dan dat ik er ooit mee zal vissen. Ik vis vooral in het Noorden van het land en droom nog steeds van buitenlandse uitstapjes. In 2012 heb ik al een avontuurtje beleefd in Frankrijk waar ik met een gids gevist heb in de bovenloop van de Loire (zie de Nederlandse Vliegvisser, winter 2012). Ik hoop op dit forum een positieve bijdrage te kunnen leveren aan een skala van onderwerpen.
Cheers, Chaisedieu

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

#3
  ::welkom::hier op het forum.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

FSCHAMP

 ::welkom::  hier op het forum en nog veel leesplezier hier.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Raymond

Stoel van God? :D (stadje in het centraal massief ;-) )

Welkom!
::wtf::

Chaisedieu

#6
Zeg maar rustig een dorpje in het Massif Central. Kom er al 28 jaren. Chaisedieu is een verbastering van het latijnse Casa Dei of wel Huize Gods. Het dorp wordt gedomineerd door een gigantisch klooster, vandaar

Scaramouche

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Raymond

Ja ja... ik ben er ook geweest. Ik heb gelogeerd op een vakantie adres in Dore-l'Eglise. Prachtige streek daar...
::wtf::