Welkom RayFrancis

Started by Vliegvissers.nl Team, March 16, 2015, 19:20:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo RayFrancis welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


RayFrancis

Goedenavond,

Ik ben een zeer beginnende vliegvisser en wil dan ook graag gebruik maken van de verhalen, ervaringen en meningen van meer ervaren vliegvissers. Met de vliegenhengel ben ik een aantal keer op pad geweest, maar heb er niet tot nauwelijks ervaring mee. Ik vis graag met L of UL spinhengels met streamers of spinners, zwaardere spinhengel met pluggen (dit heb ik sinds ik het UL vissen met streamers heb ontdekt nauwelijks nog gedaan) met de matchhengel en winkle picker. Ook wil ik dit jaar weer gaan vlokvissen, mocht ik hiervoor tijd vinden. Daarnaast blijft het vliegvissen me op de een of andere manier enorm trekken. Hoewel ik er dus nauwelijks ervaring in heb, heb ik er een enorm romantisch beeld bij  ::new::

Raymond

::wtf::

gijsie20

Welkom hier!

Je zal hier vast veel info treffen.

merijn1982

Tight lines!!

Beertje

Welkom in de wondere wereld van het vliegvissen. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

FSCHAMP

 ::welkom:: en veel lees plezier hier
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

RayFrancis